|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
60 är godkännt!! faktist Jag tror man ska ha 52 ut av 65 |
|
| Detta var en j..kla bra test i jämförelse med vägverkets | |
|
64 av 70, med lite mer än 20 år sen jag tog körkortet. Så det lär inte vara något problem om jag skulle ta om provet. [klappar sig själv på axeln] |
|
|
Detta var en bra länk Länk |
|
|
Var väll inget konstigt med den frågan? Du får inte köra om pga övergångsstället. Skylten omkörning förbjuden gäller inte omkörning av motorcyklar. Däremot så får av någon konstig anledning inte motorcyklar köra om bilar när det är omkörning förbjuden. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Kanske missuppfattade helt.. Det var hela provet du menade ;) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
J.Dredd Du det var en fråga du besvarade på Jag menade på hela testet tryck framåt när du har besvarat på frågan om överkörningen Så fungerar detta MVH Länk G-Nig |
|
|
jag klarade det ganska bra Trafikregler 33 av 36 Förrädiska situationer 7 av 7 Människan 6 av 7 Fordonskunskap 5 av 6 Kompletteringar 14 av 14 Totalt 65 av 70 Me andra ord,gordkännd BMW e lag |
|
|
Gud altså 59 ut av 70 "tajt" asså men gdkännt! G-Nig |
|
|
67/70. 12år sedan jag skrev teoriprov.. Nu är det ju barnenkelt, bara ett alternativ som kan vara rätt, när jag skrev på riktigt så visste man aldrig om det var 1,2,3,eller alla 4 alternativen som var rätt... |
|
| 68 av 70 får man väl vara nöjd med! :) | |
|
Fick 63 av 70 när jag tog kortet.... testade på datorn hemma 2mån efter och det mesta satt. Slutresultatet blev 54 av 70 vilket.... Det betyder att om den minskningen/mån gäller så får jag -9 av 70 idag =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.