|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många av er tror skulle klara vägvärkets teori prov på en gång utan att behöva plugga? Intressant att veta vad ni tycker/tror MVH G-Nig | |
| jag skulle klara det med ett bättre resultat | |
| Skulle nog klara det........Skrev för ca 3 månader sedan :-) | |
TobbeBMW |
Skulle nog ligga på gränsen, är lättare än jag trodde det skulle vara. |
|
Gränsfall! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
jag fick 52 för 10 månader sen(52 var precis godkänt). hade fått, 45-50 om jag gjort det idag. modigt att erkänna, men inte så farligt att leva med! Mvh Mohsen |
|
|
beror på vilket humör jag är, fick 62 av 65 då jag skrev för lite mer än 2 år sen "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Skrivit 3 ggr för olika behörigheter, och allt sitter kvar trots att det var 10 år sen man tog lätt mc-kort :D Det enda som kan vara svårt är statestik, eftersom det ändras från år till år, och känns som helt onödiga kunskaper.. |
|
|
jag tror att om jag skulle försöka så skulle jag nog klara det med en liten marginal...jag har haft mitt körkort i ca 1,5 år... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Ídag skulle det nog gå bra, tog buss behörigheten för 8 månader sen. Men hade man inte haft något körkort hade man nog inte klarat av det, man måste kunna förstå frågorna, de e ju lite luriga ibland. | |
|
Det är så att saker som man använder sig ut av i trafiken är ju helt ologiska eller felaktiga när man gör teoriprovet! Mycket som inte stämmer. Har man körkort så underlätttar inte detta ett dugg teori provet. Jag frågade just för jag fick en sån cd skiva med tester typ 560 olika frågor fördelade 8 eller 9 test. Provade på och måste säga att jag törskade på de flesta (70 frågor så kunde jag ca 45 50) I bästa fall 55-60 . Otroligt svårt Det var lättare då det fannns flera alternativ på att svara G-Nig |
|
|
Jag skulle klara samtliga behörigheter, utan snack! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
D tror jag inte på jag lovar jeppe! G-Nig |
|
|
LepriconXL: Nähä? Varför? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jeppe Kanske om du nyligen har gjort ett test. Ananrs tror jag faktist (med all respekt) att du skulle kugga rakt av på att göra bara ett försök Prova på Länk G-Nig |
|
|
Jag har aldrig blivit av med körkortet, så jag har bara gjort sex stycken uppskrivningar för Vägverket, inga fel hittills. De senaste tre var för knappt ett år sedan... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag tittade nyss på länken. Svarar man fel på någon av dom frågorna ska man nog allvarligt överväga om man ska vistas i trafiken över huvud taget... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| här finns ett test med 70 frågor som liknar vägverkets Länk | |
|
Det provet är faktiskt ganska bra, mycket likt Vägverkets eget. 70/70... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Är jag den enda som erkänt att jag vid förmodan skulle kugga eller vara ett extremt gränsfall? Mvh Mohsen |
|
|
Jag gjorde ett test med ca 70 frågor som fanns på expressen (?) för ett tag sedan. Testet skulle ungefär motsvara vv:s teoriprov, jag fick ca 60 av 70 har jag för mig och skulle därmed klara av att ta teoriprovet igen. Det var 5 år sen jag tog kortet, och jag har inte läst på något sen dess. Men visst måste jag erkänna att jag har glömt en hel del. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.