|
|
|
|---|---|
|
Hej Har fått en offert från en lackerare som vill ha 3500 kr för att lacka om hela vänster bilsida, från strålkastarna och bak till luckan, från mittenlistan och upp till vecket. Är detta ett bra pris ? Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! | |
|
I mina ögon låter det som ett riktigt bra pris! Dvs om lackeraren är riktigt duktig och gör ett bra jobb! //Mvh Simon |
|
|
Låter bra det! Fick själv erbjudandet att lacka om min bil för 9 papp, då lackas inte huv,tak och baklucka! + att jag får en fet styling front påmonterad och klar! Skulle slå till med 3500kr! låter vettigt i mina öron! |
|
|
Hej Lackningen är redan klar och det blev ett suveränt resultat, endast 2 st små damloppor, som går at polera bort :) Jag är mkt nöjd. Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! |
|
|
Grattis!Ska själv snart lämna in min 1602:a för helomlackning, hoppas det går bra även för mig :) BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
| japp det är ett bra pris, om lackeraren gör ett bra jobb och inte missar bulor och skavanker vill säga annars nej! | |
|
==> nysa81 Vem gjorde lackeringsjobbet åt dig? Jag skulle behöva fixa lite på min bil, stenskott, smårepor ev nerlackera. MVH Mattis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.