|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad det kostar ett kolfiber insug till en m3 e46 ?Jag har redan pratat med köhler och han skulle ha 50000kr för det . Själv tycker jag det är för mycket finns det några andra som säljer ett insug till billar? I dont drive fast But i fly low | |
|
Länk /Pelle |
|
|
jag är ute efter ett kolfiberinsug till bmw mre46 I dont drive fast But i fly low |
|
|
Jag har varit i kontakt med det företaget ang kolfiberinsug till s38 maskinen..klart lägst pris av dom jag har pratat med. Dom saluför även insug/plenium till S54B32 /Pelle |
|
| GruppeM? | |
| www.gruppem.co.uk | |
|
Varför går ni M3 ägare som är intresserade av kolfiberluftburk inte samman och köper en burk av bra kvalité och sedan låter gjuta upp ett antal kopior av detta? ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Har någon bild om Köhler kolfiberinsug? Jag tänker om att köpa sådan men har inte sett en.... Mikko |
|
|
Tjena alpina b8 för det första är det nog inte enkelt att gjuta såna burka i kolfiber . Och för det andra måste du ha mjukvaran till din bil och det gör man nog inte själv precis. I dont drive fast But i fly low |
|
|
Länk Mvh, Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.