|
|
|
|---|---|
|
Sitter en svart liten box uppe till vänster i min bagagelucka, vad är detta? Sticker ut ett gäng små kablar med olika färger från den, med lösa ändar.. är små kablar.. typ som de som finns inne i telefonkablar... Någon som har nån idé? | |
| Det kan vara högtalare som sitter i lådan | |
|
En gammal "telefonmojäng", typ gamla nmt-grejer. Bara en gissning, hade nämligen också sånt skräp när jag köpte min. Mvh Anders S. |
|
|
Jag har också en sådan burk i min bil. Det står Nokia på den. Jag trodde den hade med antennen i bakrutan att göra men men... |
|
|
Kolla om du har två högtalare på dörrsidan fram om du har det så har du stora ljudpaketet och då så är boxen där ett slutsteg. /Nicke |
|
|
Åh, coolt.. jo två högtalare har jag fram.. Men, geeze... vad jag är glad att jag har stora, det låter ju inte så mkt av det, hur låter egentligen "lilla paketet"? Vad kan det vara för små kablar som är lösa? :/ |
|
| dne boxen som det står nokia på är det högtalare i, på min iaf... | |
| Sitter det en svart liten box uppe till vänster så måste det sitta en likadan till höger i bagageluckan.Dessa boxar är ju då högtalarlådorna. Om du tar bort tyget på vänster sidan bakom i bagageluckan bakom skärmen så sitter det ett slutsteg öch där ifrån finns den en massa kablar dragna till högtalarna i bilen | |
| Det är med största säkerhet slutsteget till stereo (om den sitter bakom tyget/mattan). Har själv samma system i min och jag vet vad du menar när du tycker att det är dåligt ljud i den, både volym och kvalité. Vet inte vad systemet kostade nytt men eftersom det är BMW och "stora" paketet så var det nog inte billigt. Och med stor sannolikhet inte värt pengarna. Är på gång och skall byta ut hela mitt system (mycket jobb) men definitivt värt det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.