|
|
|
|---|---|
|
Jaha nu var det dags för mig att få repad huv. Tjejen ringde på väg till jobbet imorse och sa att jag måste ut och kolla på BMW´n,gick ut 30cm lång repa ovanför emblemet(Djup och lång).Har nyligen höjt självrisken till 4000:-för att "endast" betala 14000:- per år i försäkring.Vet någon vad en lack på huv kostar i sthlm? | |
| Du har mail om lackfirma | |
|
GTO80:Fick inget mail/thomas |
|
| Har mailat en gång till på din uppgivna mailadress | |
|
14000 !!!/ år!!!! Shit!!!, jag tyckte jag betalde mycket med nästan 9000/ år, hur kan du har så mycket dyrare än jag hade? Begriper jag inte, Tog du första bästa bolag eller? :-) |
|
|
Ca 1500-2000kr.. Varför åka sakta när man kan åka fort! |
|
TobbeBMW |
räkna med 2-2500:- för huven omlackad. |
|
Gto80:tack för adressen.Skygazer jag har ringt runt till alla!Jag har nu har jag hittat billigare försäkring hos BMW originalförsäkring. Jag fick ej byta före förfallodagen,men efter samtal idag ang repad huv så sa TH att det var ok att byta bolag när man fått en skada(efter att den är reglerad). Måste berätta att jag ej ens blev förbannad när jag såg repan,man har vant sig tyvärr.Slangning av bensin,brutna tanklocksluckor,stulen cross,inbrott i firmabil m.m. Det är något hela tiden.... |
|
| Tråkigt att höra om repan, Thomas | |
|
k1mzo, ta trafikförsäkring och om det händer nått så har du ju resten av stålarna att fixa bilen för. Öppna ett eget "försäkringskonto" på banken... Om inget händer så har du nästan 68000 över å leka med :) Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik G.. Kolla vad han har för bilar, och är 18 bast då får man ingen fin fin premie Drifting is fun |
|
|
Erik G.. Kolla vad han har för bilar, och är 18 bast då får man ingen fin fin premie Drifting is fun |
|
| Ofta man försäkrar och skriver bilen på sig när man är runt 18-25 ?:) Jag betalar nog 200 kr i månaden lr något... trafik iofs bara... Vet ej om jag ska ta en halv istället... Men lägger man redan alla pengarna på bmwn så hur ska man ha råd med högre försäkring? *suck* | |
|
undrar bara var du bor. Jag har själv min bil på lackning och det tar dem 1500 för. Det tycker jag ar billigt. Mvh Murre |
|
| gto80: Jag letar en lackfirma i stockholmstrakten.......Kan du dela med dig.......eller maila? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.