|
|
|
|---|---|
|
Hejsan mina vänner! Tog ut M3an idag då den skulle lackförseglas eftersom den e till salu! Fasiken va kär man är i den nu. Det är helt stört va bra den går! Det trevligaste är att den fortfarande luktar ny invändigt =) Samt att den känns helt ny att köra!!! Ni som inte märkt det så håller ja på och säljer bilen åt en god vän. Men jag funderar fan på att köpa den själv! Jag kommer ALDRIG att hitta en lika fin E36 någonsin det är jag 100% säker på! Ville bara dela med mig av min glädje! :) Ha det så fint! Mvh Tobbe (354 överladdade hästar) =) | |
|
Mycket kul att höra. Är det en sånn M3a som finns med på Ovanliga Bmw's *M3US med kompressor* för den har exakt 354hk den med? Är bara att säga grattis:D.. det är väldigt svårt att inte bli kär i en bil som BMW M3:D. Mvh Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Jo det är exakt den bilen... Ja skrev ju reportaget =) Kan förövrigt säga att jag körde 28mil idag... (Nästan en hel tank) *slörp* :) Och jag som bara skulle till polarens garage för att lackförsegla den :))) Mvh Tobias |
|
|
Tobias: Bara att krossa spargrisen :) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Kristoffer_L: Eh, jo.... :) Mvh Tobias |
|
|
Vad ska han ha för bilen då? Mvh Per |
|
|
Jo det är synd att försäkringspremierna är så pass höga för e36 M3, annars hade jag nog inte tvekat en sekund att skaffa en! Fast å andra sidan, frågan är om inte priserna hade varit högre på M3or om ägandekostnaderna varit mindre :) / Peter |
|
|
P3r: Se börsen: Modell BMW M3 Dinan Årsmodell 1997 Färg Bostongrön Met Mil 3.000 Kaross E36 (3-Serien) Automat Nej Touring Nej Län Stockholm Stad Stockholm Pris 260.000:- |
|
|
Ja kompletterar Starres inlägg med en länk till bilen Länk Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Tobias, köp!!! Den går säkert att entuiastförsäkra, å tänk vilken ovanligt fin bil du får för dom pengarna. Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Tobias 320i-94: Precis som flera säger köp den du, vem vet den kanske är bättre än Alpina:))du kommer säkert att vara den enda i Svedela som har en sådan. Skit i spargrisen vänd dig till närmaste bank räntan har aldrig varit så låg som nu. Ps.du kan komma med den på Alpina/M-träffen slipper åka med STEPHAN:))) |
|
|
starre: Precis som du säger har 2 andra personer sagt till mig! =) Måste nog har far som borginär så honom e den jag ska övertala i så fall :-D Mvh Tobbe Mvh Tobias |
|
|
P.S Kommer nog inte kunna ha den i tid till M-träffen dock :-/ I maj blir det i så fall! Mvh Tobias |
|
|
Tobias>>>>Hörde av Jörgen igår att du öppnat en konkurrerande verksamhet till honom:)) Stämmer det? /D |
|
|
Den enda e36:a som skulle matcha denna bilen är en fin Alpina B8 och då ligger man ju i samma prisklass! Extra intressant om den går att entusiastförsäkra. Bara att slå till, Tobias :) Förresten, 28 mil på en tank... låter inte som "eco driving" direkt ;) Får man fråga vad en Dinan M3 har för förbrukning vid "normal" körning? Jens |
|
|
dominik: Hehe :) jomenvisst! Jörgen va så snäll att låna ut lite lackförseglingsmedel till mig! Fick plats i en kopp som jag satte i kopphållaren :) Där satt den fast även när man drog på! MrMarsupilami: Hehe... Nja, ecodriving kanske det inte va :) Tror den drar runt litern om man kör "normalt" :) Tack för all support grabbar! :-D Mvh Tobias |
|
|
Tobias>>>>Var förbi Jörgen i fredags i syfte att boka en tid för den första efterbehandlingen. Det var då han nämnde detta skämtsamt under vårt samtal. Tydligen så är det många som låter sina bilar DITECA:s under våren så jag fick tyvärr ingen tid förrän 11 maj. Men det är lagom till Polen-resan i början av juni. Ha de' gött allihopa i vårsolen Dominik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.