|
|
|
|---|---|
|
I'm in heaven, vilken bil. WOOOOW. Jag åkte till stthlm i dag för att köpa en 320 (E46), väl framme hos handlaren, märkte jag att det skrek som brar den från 320'ns Vanos?, det lät väldigt konstig ifrån det området. Jag tänkte aldrig i livet att jag köper den. Jag såg även att de hade en 323i (E46), Jag bad säljaren om jag kunde starta och provköra den istället. Jag kan brara säga er en sak, jag blev kär. Vilken bil, mama mia. Jag diskuterade priset med säljaren och påpekde att han inte sa något om felet på 320'n och jag åkte ända ifrån Karlstad och blablabla. Säljaren gick med på att sänka den med 10.000:- Jag åkte till banken, men en av deras anställda och slutförde affären. Bilen har servicebok (välstämplad), import 2001. Bilen har i övrigt, delskinn i superskick, klimat, f-dator, Original CD, Alpina kjol och vinge, Airbags x 6, 16":((, m.m. Bilen är Svart;) Förresten Airbag lampan lyser, men just nu orkar jag inte bry mig om det, jag är helt enkelt gald och nöjd | |
|
Grattis! Den motorn är en pärla! Lite coolt med en 323 sedan också, dem är inte så vanliga här i sverige. Lycka till med den i framtiden Mvh Kristian |
|
| Tackar;) | |
|
GRATTIS och vad kul att du är nöjd! Lycka till med BMW:n mvh/jpn |
|
|
Grattis till nyförvärvet! MVH Johan K |
|
|
Välkommen in i den stora BMW familjen ~ Over and out ~ |
|
|
Är det en sedan du köpt? Då blir du rätt ensam om en sådan då den inte togs in till Sverige, och sånt är kul. Motorn är som sagt en pärla, har haft en coupe med den mtorn. |
|
|
Jepp det är sedan, har för mig att även 323 (E36) Coupé såldes enbart som svensksåld i Sverige?! Tack i alla fall, kommer snart lägga upp några bilder på bilen i galleriet. |
|
|
Grodan: Det är svårt att sälja annat än svensksålt i sverige ;) Skämt åsido, 323 E36 såldes både ny som sedan och coupe i sverige för att klargöra det hela. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Kristoffer_L// "Det är svårt att sälja annat än svensksålt i sverige" Jag tänker aldrig sälja min bil;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.