|
|
|
|---|---|
|
Söker bekräftelse på mitt konstaterande; Även om "Stora" E28 klumpen inte passar i E30 så passar själva diffbromsen i E30-klumpen. Det är samma artikelnummer i ETK som E30:s diffbroms. //Danne | |
|
Då är det inte den stora klumpen som bla. sitter i 635CSi samt M535E28 för den är 4cm bredare än en E30 klump. _______ //Niklas |
|
|
Var i ETK'n har du hittat själva diffbromsen? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Välj grafisk sökning i menyn till höger när du valt modell osv. Då hittar du lättare. /Anton |
|
|
Den ligger under bakvagnsdetaljer (huvudgrupp 33) på vissa modeller. _______ //Niklas |
|
|
Stora E28 klumpen är större än stora E30 klumpen. Mellan E28 = Stora E30 |
|
|
Själva innehållet är ej uppritat i min ETK iaf. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Var kanske otydlig.. Jag menar att själva Diffbromsen (Låsinsats 25% el. liknande i ETK) har samma artikelnummer för E30 och både stora och mellanklumpen i E28. Man ska alltså kunna ta ut diffbromsen ur stora E28-klumpen och den skall då passa i E30. Jag vet att stora E28 klumpen inte passar på E30. //Danne |
|
|
Insatsen till stora E28 klumpen har INTE samma nummer som mellan E28 samt E30. Om du går in på M535 E28 hittar du den stora klumpen, det fanns en speciell version i Australien som hade den mindre klumpen som är samma som E30. 33141210707 låsinsats stora klumpen 33141209653 låsinsats mellan klumpen E30 mfl Den passar inte från stora klumpen, har en sådan liggande och låsinsatsen är bredare än hela klumpen på E30. _______ //Niklas |
|
|
Tack, det var det svaret jag ville ha. Då vet jag.. //Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.