|
|
|
|---|---|
|
Blivit erbjuden att köpa tillbaka min 328ci -00. Den har nu rullat ca:13000mil, Silvermetallic, CD-stereo, Xenon, ej sportstolar eller skinn dock el med minne. Grå/svart inredning med Alu paneler, Multiratt Ser mkt bra ut fortfarande...och inte minst import. Är den värd 165000:- tro...känner mig lite vilsen och inte riktigt sugen. En mkt sorgsen fd 330 ägare | |
|
Du har väl precis sålt 330n...? Varför byta till en 328? / Joakim Länk |
|
|
Billigare..... En mkt sorgsen fd 330 ägare |
|
|
Hmm...vad kan det skilja mellan vad du fick för 330n och vad det begärs för 328n...50-60'? Tycker nog att 328n borde kosta 15-20' mindre. / Joakim Länk |
|
|
Danne Med de milen och den utrustningen tror jag på ett pris på mellan 150-160. Jag provade en del E46 coupeer i somras och då låg de på mellan 195-220 hos handlare. OT: Är det verkligen stor på en 328 och 330 vad gäller driftskostnader? Med 13 kmil så stundar nog snart en del reparationer, tänker då i första hand på länkarmar, div givare (ABS/DSC), fläktmotstånd mm. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Det skilljer en hel del i pris på 328 & 330 Iallafall måste man sänka priset regält på 328 för att bli av med den, 330 säljs nu direkt. Enorm efterfrågan verkar det som. |
|
|
En 330 kan väl inte vara mycket dyrare i drift än 328! LME: vad har du för 330ci? är på jakt nämligen efter en sån! |
|
|
Jag har ingen Coupe för tillfället. Endast en cab! |
|
| 330cab? låt höra vad har den! | |
| 330 är allt något dyrare i drift än 328. Sen tyvärr är den dyrare i inköp också vilket resulterar i att du lätt förlorar mer på en 330 om man har otur. | |
|
Skinn, elstolar med minne, Harman Cardon system med växlare, Multiratt, PDC, EDC, Regnsensor, Larm. med mera. 2800 Mil Vill nog behålla den lite, fast till rätt pris är allt tillsalu! |
|
| Är jag den enda som tycker att den vanliga skinn klädseln och sportstolar i läder är som att jämföra en stol och soffa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.