AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
535

Inbrott i min BMW, fy faan!!!

835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Har luggigt sjuk med ca 40 graders feber i över en vecka och när man går ut till parkeringen för att åka till läkaren för att få hjälp, vad möter man?
Jo, nån "low-life piece of trash" har varit på min Bumse och brutit sönder kring lås, inslagen sidoruta fram (glasbitar överallt i bilen), ca 25 cd-skivor och cd-spelaren + lite annat smått och gott var borta, har inte orkat kolla allt än, det kanske är ännu mer skador...

Fyy faan va less man blir!
Man blir bara så trött.....återinför dödsstraff......

mvh
Berg

Life's a bitch..... and then you die.....
///M ax
Det är fördjävligt!! Men, man kan juh avhjälpa problemet med att se till att inte lämna nåt av värde i bilen... Men det är ju lätt att glömma... Vi hade ett gäng som sprang runt på vårt område och gjorde inbrott i bilarna.. Vi satte oss på pass och tog dom små knarkarungarna och skrämde skiten ur dom... Polisen hade inte tid att ta dom så vi fick ta lagen i egna händer... Tråkigt när det blir så.. Risken är ju att man gör nåt man ångrar när man får tag i vandalerna!!
Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
Det var något pucko som slog in rutan på min bil när pappa lånade den för något år sedan. Men han lämnade mina 50 CDskivor och stereon. Istället plockade han pappas kasse med nessessären (hur det nu stavas) och badbyxor i.
Hmmz!?

Riwa
518i slow mobil
Det finns tråkigt folk och så finns det tjuvar. Kan man inte ta sig i kragen och skaffa egna saker istället?

Letar efter bra m10 2L till bra pris!
Es
96
Eson
520i -88
Pär:an!

Du har min fulla sympati! Fy f*n vilka j*vla svin det finns på denna jord!

Hoppas det inte blev för mycket skador! Har försäkringsbolaget sagt något då? Hoppas det ordnar sig på den fronten....

Ha det!
//Eson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.