|
|
|
|---|---|
|
Släng ett öga på denna sköna pimpmobile E65 med 22" ekerfälga i guld. Länk *kräks* Hur kan man sätta på sådana fälgar på en bil för 700k? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? | |
|
Var köper man såna fälgar ?? Vill ha !! ;-)) |
|
|
håller med om att styla en sån bil är rätt onödigt, man köper väl en 7 serie för att vara lite kaxigt diskrett. men just dessa fälgar gillar jag skarpt. ser inte alls fel ut, dock definitivt inte diskrett. för överigt: har du blandat ihop z och 7 forum? |
|
| ojdå, det är ju jag som är på fel forum :-) | |
| Dom fälgarna är nog en dröm att tvätta...:) | |
ErikNilsson |
De fälgarna kostar nog mer än 100k så ägaren har nog köpt fälgar som matchar bilen ganska bra prismässigt. /Erik |
|
Bilen i sig har inte jag några större problem med, men fälgarna slår verkligen rekord. 22", "Trådeker-looken" och dessutom i guld - de är verkligen det absolut fulaste jag sett i fälgväg! Personlingen skulle hellre sätta navkapslar på bilen. Men, men, fälgarna är väl något för G-unit eller liknande att sätta på bilen framöver när spinners blir omodernt. Får hålla utkik på Cribs... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Jag tyckte facktiskt bilen var grym.......... Skulle ju vara lite tråkigt om alla hade samma smak :-) |
|
|
Hade passat på Cribs...blingbling... / Joakim Länk |
|
|
Lätt att de fälgarna matchar bilen i övrigt! Det är bara synd att de flesta av dem som inte har råd med såna fälgar säger att de är fula.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
Dragan525 |
*hehe* SnoopDog wheels!..läckra men ser riktigt svindyra ut! Vet någon nån hemsida om sånna hjul?, hade vart kul o kika lite!.. MVH Dragan BMW 4 LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
| Helrätt fälgar ! kanske lite för lite däckprofil för att vara komfortabelt , men visst är dom tuffa. | |
| Den ultimata Pimp-bilen är en vit Porsche Carrera med reg.nummer PIMP. | |
|
Gräsliga fälgar!!! Fy f-n! Faktiskt! Jag har råd med dom om jag lever snålt ett tag =) Men då har jag nog inte råd med nån bil att ha dem på sen dock. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En bebisblå stylad M3 figurerade ju här för ett par år sedan, men en 7??. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Tja, det står att man kan välja mellan 22" "pimp-fälgarna" (som är något av det mest smaklösa jag sett på en bil!) eller 21" Alpina-fälgar. Om jag hade varit spekulant på bilen hade inte valet varit så svårt... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
hasso,,fy fan den var det gräsligaste i år ! Zaharald |
|
|
Ja, den Hasso länkade till var faktiskt även enligt min åsikt RIKTIGT smaklös... Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
|
Som vanligt halar Hasso fram en riktig dräpare, men kom igen nu. Hallå, 22" trådekerfälgar i guld!? ;-) //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.