AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
870

Högt pris eller?

Är det bara jag som tycker eller är det Högt pris frö denna

Länk

0km/h - Ventilsmatter 4sek
Jag instämmer. Priset är väldigt högt satt.

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Men man kan ju ge bud också

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Är inte 330 cab dyrare än M5 E39 på begagnat marknaden här i Sverige?
Där jag köpte 330 Cab (tyskland) fanns det 2 st M5 E39-00, båda ca 3000£ billigare än 330 Cab-01
Lme:Det beror väl på mil,utrustning och skick.finns både billigare och dyrare.

LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Jo, det är sant.
Min har gått 2500 mil. 100% ärliga och är helt som ny bil.
De 2 st M5 hade gått ca 7000 mil och var iof 1 år äldre.
Jag var inne på att köpa en M5, men ändrade mig till cabben.
Vill minas att denna bil/bild har varit uppe på tal om tidigare och då var det ett annat pris på den.....kan ha fel men är ganska säker....

Och ja ganska högt pris
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
sätter iaf en bild på ordet toksänkt eller snorlåg som dyker upp i blocket annonser då och då. Personligen tror jag bilen kommer säljas lättare om den återställs till originalskick och priset sänks med 85.000-100.000 kr.
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

Måste hänga på Acey här, jag tror att antalet köpare för den bilen är extremt liten, tyvärr. Jag räknar mig som BMW-entusiast, men jag skulle trots det inte köpa den. Sänkningen skrämmer mig såväl avseende utseende, funktion som fördomar (dvs att den ser ut att ha gått "på raggen"). Oavsett hur bra sänkningsprylar den har. Jag skulle åtminstone annonsera ut bilen med en bild på hur den ser ut i originalskick, för att bredda marknaden, och sedan ta en diskussion med de som ringer om sänkningen ska ingå. Dessutom kostar säkert prylarna en hel del, som ägaren aldrig får igen pengarna för om de sitter på bilen!
Nu vet jag att ägaren inte bett om mina åsikter, men jag har trots allt sålt två M5 E39 sista året och vet hur svårt det är....
Sedan tror jag att priset är för högt, men å andra sidan kan man inte jämföra en 7000-milare med de 12000-milare som finns på marknaden. Dessutom är skicket på de billiga ofta väldigt dåligt, med taffligt reparerade krockskador som exempel.
Hoppas mina tips hjälper!

mvh Johan
Jaja,Johan har rätt men på raggen har den inte gått.Har själv funderat på att sälja grejorna löst för det är fler som ringer på de.Men som sagt men måste ju prova och har man inte bråttom att bli av med bilen så är ju det ide`.Vi får se hur jag gör.Nu är det ju vår så nu blir man sugen att ha den kvar.Är ju en så underbar bil.:)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.