|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
ThaMaztr: Heheh aa det var jag och cronor. Du har bra minne du.=) Sedan sågs vi på höstträffen i drottningholm också förra året. Ang. vädret så säger aftonbladet att det ska regna. Men d brukar ju sällan ha rätt.. Ny bild 16april- Länk |
|
|
Masten: Fick för mig att Ni hade en California Edition och de är väl 2,2 eller något sådant?? /Vimsig |
|
|
Caspar: Nä, inte California Edition, däremot American Edition! Helt rätt annars att California Edition är på 2.2-liter. Du är inte den förste som blandar ihop dessa, hehe... /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| jag har iraqi edition. med en bazooka under huven ;-) | |
|
titta på smhi:s websajt, där står det sol / växlat me regn... lär väl ändras några gånger innan dess, men regn på en Z träff låter inte så kul!=( /Cronor |
|
| BBC säger sol 14 grader. | |
|
Z3c: BBC verkar ha koll, nu har Aftonbladet samma prognos för lördagen, weee! :D Får hålla tummarna för att det stämmer bara... Som jag skrev i tråden i Z-avdelningen har jag nu bokat för cirka 25 personer på Värdshus Väringsgården på lördag klockan 13. /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| är inte 13 rätt tidigt? hur långt från Brostugan ligger det? ska vi inte ha en liten uppställning där även dem som är lite sena kan vara med innan vi drar för att äta pizza? | |
|
Z3c 4 ever!: Det tar ca:15min att åka från Brostugan till Pizzan Ps.Kunde jag snika med dig? |
|
Mr Hamann |
13 eller 13:30, fint folk kommer ju sent! ;) // Mr Hamann |
|
Bilder från träffen: Länk och Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
Mr Hamann |
Tack för en mycket trevlig träff Mästarn! :) // Mr Hamann |
|
Mycket trevlig träff detta men har det sagts något om någon annan träff? helst sthlm eller annan ort om det är helg. Mvh PG |
|
| kolla på Z forumet, det finns redan en tråd som efterlyser en till träff innan midsommarn | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.