|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| det vore väl trevligt! Om det är solväder så kanske kan vi grilla? | |
|
Z3c 4 ever!: Tar du med dig grillen:))) |
|
|
starre: Om du kör på 1:an i normal fart hela vägen till Brostugan så kan vi grilla på din motor istället :) Gemensam lunch vore hur som helst riktigt trevligt. Finns det allmänna grillar tillgängliga där eller är det engångsgrill á la Statoil som gäller? Jag tar med mig DV-kamera med stativ som går att fästa på bilen så att vi kan föreviga det hela! :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
tror inte att det finns almänma grillar. men engångsgrill och en kycklingsfile kan inte vara fel :-) ett annat alternativ är att våldgästa nån av lokala pizzerior |
|
|
Jag "våldsgästar" nog hellre en pizzeria än försöker leka grillmaster! Om vi ska ut å åka på led efter vi tittat på varandras skönheter så känns pizza rätt! /Cronor |
|
| apropå det. Tha Maztr: vad är aktivitetsplanen? | |
|
Pizza är helt okej! Det gäller bara att de har en stooor parkering :) En sökning på pizzerior i Ekerö kommun på Eniro.se gav detta resultat: Länk Tomas: Jag pratade om detta med Richard för en vecka sedan, och vi kom fram till att man nog inte behövde lägga upp någon plan utan man samlas vid Brostugan, går runt och pratar i största allmänhet, äter lunch (på godtycklig pizzeria förslagsvis) och därefter en längre åktur. I och med att vi inte är alltför många kan vi ju på plats diskutera oss fram till vad vi vill göra. Andra förslag mottages tacksamt :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten mfl: Väringen (Värdshus Väringsgården) har i regel ganska tomt (inte världens bästa hak, men det duger till Pizza) och det är reletivt stort, annan mat finns också liksom fulla rättigheter om någon har passagerare med sig. Det är ca 1 mil från Brostugan dit via Drottningholm och centrala Ekerö, sedan ligger den asfalterade rallybanan till Munsö i direkt anslutning.. //Uppvuxen på Ekerö... /Caspar |
|
|
ThaMaztr: Den pizzeria(Värdshus Väringsgården)användes vid första bro stugen träffen, jag ringde och förbeställde vilket gjorde att det hela gick smidigt. Och ja det gick ner:)) |
|
Mr Hamann |
Låter bra med pizza! Fasen vad kaxigt att glida in en massa Z:or på parkeringen så där! Hehe... Ser fram emot att gliiiida i karavan också! // Mr Hamann |
|
Vi kanske kommer i två bilar... /Caspar |
|
|
Värdshus Väringsgården verkar bra, vi kör på det! starre: Tror du att man behöver ringa dit och förvarna om vår ankomst nu också? Ni var väl fler på träffen förra veckan än vad vi kommer vara? /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr: Tja vi var ett gäng flera ja:))när jag var inne på din snygga site så var det typ6bilar anmälda?borde det inte vara flera? Vi var ca:15st bilar/25st som åkte och käkade på vår träff. Vi kan ju alltid ringa när vi vet när vi kommer dit. |
|
|
starre: Hehe, jag har inte lyckats få folk att använda den där funktionen så lita inte för mycket på det som står där :) Det är 20 som anmält sig så att ringa och förvarna kan nog vara på sin plats trots allt. Skulle du kunna göra det? Du tycks ha vanan inne och jag har fobi mot att ringa restauranger... :) Uppdaterad lista över anmälda ekipage: ThaMaztr/Masten - Z3 2.8 Roadster Caspar - Z3 M Roadster TeddeJPM - Z3 3.0 Coupé Soda - Z3 2.8 Roadster Ironman - Z3 2.8 Roadster Pgr69 - Z3 M Roadster BlackZ3 - Z3 2.2 Roadster Estorilmongo - Z3 M Monster Coupé :-) Kicki - Z3 2.8 Coupé Z3Mpower - Z3 M Coupé Modano - Z3 M Roadster MrHamann - Z3 M Coupé Beppo - Z3 M Roadster Björne - Z3 2.8 Coupé Z3c 4 ever - Z3 2.8ESS Coupé cronor - Z4 2.5 Emm - Z3 M Coupé Bluesman - Z3 1.8 Roadster pgr69 - Z3 M Roadster Bong - Z3 M Roadster samt eventuellt: Krokodil - Z4 3.0 Mr Hamanns och Beppos kompis - Z3 2.8 Coupé /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Oooops, vi blir naturligtvis 21, glömde räkna in dig också starre :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
Mr Hamann |
Ser nice ut "mästarn". Är det ingen som kör Z8 som kommer? // Mr Hamann |
|
Masten: Kör Du 2,8a?? och kommer PGR69 verkligen i 2 M bilar!!?? Jag har nog med mig flickvän, men vet ej om hon tar 2,8an eller delar bil med mig... /Caspar |
|
| Räkna in mig på matlistan jag kommer med cronor. | |
|
Caspar: Hmm, sist jag kollade var det en 2.8 iaf! :) Endast det bästa duger åt en Mast :) Råkade lägga in pgr69 två gånger där, mattekurserna på KTH tar knäcken på mig, gah! Soki: Du är välkommen! :) Var det du och cronor som pratade 7-serie med mig på BMW Solna tidigare? Minns att iaf du var inne i somras! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
jag tror inte Black z3 kommer, har är i USA fram till mitten på Maj. Men det ser verkligen lovande ut med så många anmälda!! hoppas vädret sviker inte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.