|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Alla som kör en Z1, Z3, Z4 eller Z8 är välkomna till en Z-träff vid Brostugan på Kärsön i västra Stockholm lördag 1 maj kl. 12! Mer info i denna tråd: Länk De som har anmält sig hittills är: ThaMaztr/Masten - Z3 2.8 Roadster Caspar - Z3 M Roadster TeddeJPM - Z3 3.0 Coupe Soda - Z3 2.8 Roadster Ironman - Z3 2.8 Roadster Pgr69 - Z3 M Roadster BlackZ3 - Z3 2.2 Roadster Estorilmongo - Z3 M Monster Coupe :-) Kicki - Z3 2.8 Coupe Z3Mpower - Z3 M Coupe Modano - Z3 M Roadster MrHamann - Z3 M Coupe Beppo - Z3 M Roadster Björne - Z3 2.8 Coupe Z3c 4 ever - Z3 2.8ESS Coupe Ni som kör en BMW Z får mer än gärna lägga upp er profil på sajten i min signatur. Direktlänk: Länk (om ni som jag inte vill uppge ert efternamn i rutan för detta så kan ni skriva in tre blanksteg). Efter att ni lagt upp er profil går ni in på "Events"-sidan (direktlänk: Länk ), klickar på den röda rutan för 1:a maj, och sedan på "Register to attend". /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden | |
|
Skriv in mig! Kommer om inget oväntat kommer upp... /Cronor |
|
|
cronor: Du är välkommen! Tillägg till listan över anmälda deltagare: cronor - Z4 2.5 Emm - Z3 M Coupé /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr: Den var lite grinig, sidan i första länken. Vägrade acceptera 3-4 mellanslag som efternamn.... Nåja, jag är anmälld även den vägen nu. /Caspar |
|
|
Caspar: Jag fixade mellanslag som ditt efternamn på sajten nu! Låg förresten bakom dig på Bällstavägen runt 16.30 idag, från korsningen med Bromstensvägen fram till Bällsta bro :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr: Tack!! Antar att jag satt i surhinken 528?? Den försvinner på tisdag till förmån för en riktig traktor!! :-) /Caspar |
|
|
528 surhink? Bah! En annan åkte slö-tjugi, där snackar vi surhink (allt är relativt) ;) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr: Du har mail /Caspar |
|
|
Caspar: Inget mail i min låda :( /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr: Hmm.. verkar som om BMW's tipsa en vän mail inte fungerar. Fast Du har nog sett nya pärlan på jobbet, den står hos BMW Solna (mörkblå 530d med 190 mil på mätaren)... /Caspar |
|
Mr Hamann |
Jag, Beppo och förhoppningsvis en röd 2.8 Coupe bränner upp! Längtar som sjutton och hoppas nu bara på underbart, soligt väder! :) Väl mött Z3-friends! // Mr Hamann |
|
Några nytillkomna på forumet som vill anmäla sig? /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
Mr Hamann |
Übermazter: Hur många är anmälda nu? // Mr Hamann |
|
Hehe, Übermazter, det gillar jag! :D Läget är oförändrat vad gäller antalet anmälningar, fortfarande 17 stycken (18 om du och Beppo får med er den röda coupén). Ska försöka ta kontakt med en nyinflyttad Z3-förare på min gata senare i veckan och se om han kan tänkas vilja komma också. Jag kommer även skicka ut ett påminnelsemail till samtliga anmälda för att stämma av! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Maztr: Får ta å skrämma fram lite z4:or med! Kanske inte finns på rätt ställe i landet? Jag riskerar ju att bli "den fula ankungen"=) /Cronor |
|
Mr Hamann |
Snart är det dags! *längtar* // Mr Hamann |
|
cronor: Någon måste ju vara det också ;) Mr Hamann: Det är du inte ensam om att göra! :D Måste hinna vaxa bilen och smörja in skinnet först bara... /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| enda z4? ska inte krokodilen med? | |
|
Z3c: Jag har inte hört något från Krokodilen, slänger iväg ett mail till honom bums! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| jag såg i alla fall att han la upp sin profil på Z sidan | |
|
Är det planerat att äta lunch? kan va bra å veta så man inte kommer me magen full! /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.