|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, har tittat lite på en 535'a som nästa beemer. Mest för att jag vill ha en någorlunda sleeper. Under tittandet på mobile.de hittade jag ett par schnitzer kittade, 245hk tydligen. Någon som har nån erfarenhet av schnitzer kittade beemers, 535'or helst. Alternativet är väl o leta rätt på nån kompressor och bulta fast, har juh som mål att det ska gå o besikta den ;) Even alcohol can bend the room... | |
|
Tjena! 535an har från grunden en skön motorkaraktär, bra bottenvrid och bra hållbarhet (bortsett från kam slitage) så en schnitzer modell lär ju inte vara sämre! Det tråkiga är att dom drar (iaf min) minst lika mycket som en M5a. /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Kolla upp innan du köper att bilen verkligen är preppad av AC Schnitzer. Kan mycket väl vara en överenthusiastisk 19-åring (eller 35) som köpt Schnitzers kjolpaket via Ebay, och chipstrim. Klart +45hk och Schnitzer. | |
| Jo, dom jag kollat på har inte haft några kjolpaket alls.. Surfade runt lite o hamnade på lite alpina maskiner oxo. Verkade ganska intressant oxo men frågan är vad man får ge i försäkring på dom. Antar att det kostar som en M5'a | |
|
En alpina kan du entusiastförsäkra, det går inte (iaf extremt svårt) med en M5 e34. /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Ahh... ;).. det låter bra det. Alpinorna är faktiskt överkomligt billiga. Hur är det att importera dom, med tull och så. Dom går som Alpina som eget bilmärke eller som Bmw? Tänkte på att man måste ha orginalmaskin i bilen när man importerar den. Even alcohol can bend the room... |
|
Jeppe W |
Blev de nån Schnitzer? |
Alter Schwede |
Tänk på att AC Schnitzer kanske inte har "tillverkarstatus".eller vad det kallas, som t ex Alpina har..då kan det vara svårt att få bilen inregad i Sverige |
|
Nää... tyvärr ingen schintzer än.. Blev ett hus istället :P Even alcohol can bend the room... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.