|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om man kan cabba ner med hjälp av nyckeln när man står utanför bilen? Bilen är 330 Cab | |
|
Jag menar absolut inget illa men står inte detta i boken? Har visserligen hört att det ska gå på E46 men vet inte om det är extrautrustning?? Länk |
|
|
Bra idé, har faktiskt inte kollat. Skall göra det direkt. Är riktigt kass på Tyska, men jag kanske kan klura ut det ändå. |
|
|
Jag begriper inte boken, får åka och köpa en ny svensk! Jag vill kunna cabba ner den innan jag sätter mig i bilen. |
|
|
Rätt skön finess om det funkar ! :) Bra ide att skaffa svensk bok, finns mycket kul i den. Mycket grejer som man inte alls har en aning om, simpla men användbara... Länk |
|
| är inte helt säkert men om du håller ned öppnings knappen intryckt så ska den gå iallafall om den är programerad vet att det finns saker som komfortöppnig/stängning på Coupe som man kan be BMW programera då tar typ 5min har du det redan så ska det gå så där | |
D-diddy |
är det någon som vet om man kan programmera om en e36 cab till att öppna med fjärröppningsfunktionen på nyckeln? Davi.d "The unattainable is invariably attractive" |
|
Maxad, Komfortöppning/stängning har väl alla E46 standard ? Fanns iaf på min -98 Limo... Länk |
|
|
Anders S ,limo har väl inte ens komfort öppning ? kan ha fel iförsig men vilket fall så hade inte min det iallafall jag gick till BMW o de fixade det åt mig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.