|
|
|
|---|---|
| Körde in i en snöhög i vintras och kvaddade min m3 front. Hämtade ut bilen igår hos BMW i u-sala. Frägade vad hela kalaset kostade för f.bolaget. 10600:-, själv betalde jag bara 3000:- i självrisk. Säga vad man vill om f.bolag, men dom e bra när man har klantat sig. | |
|
Försäkringsbolag är bra när man får den hjälp man förväntar sig av dem, dock så kan ju det skilja från gång till gång. Har dock aldrig haft problem med att få saker utfärdade på försäkringen, har aldrig försökt att fuska med försäkringar för att få lägre premier heller. Ärlighet funkar? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola, Oftast men inte alltid.... Länk |
|
Bmw ludde |
Klart det är bra med en försäkring, men du betalar en ganska saftig premie...ryker inte en del av bonusen också ? Bilen: Länk |
|
Har för mig att man inte får bonussänkning om det är en singelolycka man får ersättning för... /Cronor |
|
|
Du mister ingen bonus om bara ditt fordon blir skadat. Fråga inte hur jag vet... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Eftersom försäkringen tecknades 3 veckor innan skadan skedde, så har jag ingen bonus. | |
|
när jag tecknade min första försäkring så hade jag bonusnivå 2 ... vet inte om alla börjar där dock... /Cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.