AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
789

Angående M-paket till E39..

Dragan525
...tycker alla att M-paketet är snyggt till E39:an?...själv så e jag lite tveksam?!..fronspoilern ser skitbra ut men sen bakspoilern ser väl sådära ut med slutröret hängandes utanför. Jag tycker mera att den ska se elegant ut än sportigt...Vad tycker ni?

MVH Dragan

BMW 4 LIFE
Vill ha en sån där emmfämma!
Misstänker att de flesta tycker att det är snyggare med M-paket på E39, jag är en av dem.
ok, bakspoilern är isf den svaga länken, men är iaf snyggare än org.

Tycker även att shadowline är snyggare än chromline på E39.

d e va jag tycker.

/Lazze
Länk

Dragan525
Är min shadowline eller chromline?

BMW 4 LIFE
chromline ser det ut som.
Dragan525
ok tack!...

BMW 4 LIFE
Ri
240
Richard V8
540iAM -00
M-Paket är klart snyggast, jag hade inte köpt någon bil utan.
Vet inte vad du menar med slutröret hängandes utanför men det kan man byta ut till något snyggare om man vill. :)

ro
50
rotax
525IM -02
Tycker nog faktiskt att Bmw E39 är lika mycket gubb-bil som Mercedes E-klass om det inte sitter m-pak på E39an.
För nog är väl en E39 utan mpak ganska tråkig?
Dragan525
Richard: jag menade att slutröret syns där bak, jag tycker mer att det ska vara undangömt (diskret)

rotax: Tycker inte jag, från 01:an o framåt ser dem mycket lyxigare ut med nya optiken = Elegant..

MVH Dragan

BMW 4 LIFE
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Det som är så fult med M-paketet till E39an, är en liten detalj i framspoilern den såkallad T ribban i mitten av det stora luftintaget. Den åkte bort direkt när jag köpte min ersatte med ett Kamei nät galler istället såg lite råare ut men också lite M5 wannabe hehe.

Ha d bäst fox

Bmw om du älskar att höras..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.