|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
det e defenetivt inte m3 sidokjolar på den där cabben.. det e vanliga e36 kjolar.. men bilen ser bra ut till förbannelse.. men jag tror priset nästan e 10-15 k för mycket för den bilen speciellt när den e nyimporterad o röd 160 tusen får du mycket fint för i tyskland,,, men jag önskar dig lycka till med försäljningen hoppas att rätt person dyker upp.. m.v.h mojja |
|
|
jo.. sedan får man ge 120- 140 för en FIN 325:a cab och då saknar det mycket som denna har EX: HELAUTOMATISK CAB =) "Stora" fronten" mm mm och ofta har de gått en skaplig bit över 10,000 Mil har nu sängt priset till som jag tycker ynka 155,000:- och då är det en 97:a med 8200 ÄRLIGA mil Men jag tycker att trycket har varit lite lite =( Kan det vara pga: färgen eller är det kasnke inte riktigt tid än? själv tycekr jag attt det är kul med en färg som inte alla andra har. Länk till caben jag kommer sakna =( Länk En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
Mojja:: jo du har rätt 160,000:- får man mycket bil för i tyskland.. men nu är vi inte i Tyskland och för att hitta en sådan här bil som INTE är "sönder skruvad ändrade mil på mm" är rätt svåra att hitta i tyskland. finns mycket fint med inte många som stämmer tyvär och dem som stämmer kostar lika mycket där nera som här hemma i slutet när man lägger på frakt besiktning mm mm sedan att den är röd tycker jag iaf bara är trevligt då är man ju inte som alla andra *inte illa menat* jag har då inte sett många röda cabar iaf. sedan är jag som många andra att jag vill INTE ha RÖd eller VIT bil men i detta fallet så tvekade inte jag iaf... pga: att det inte finns så många. men vi alla har ju olika smak och det är ju tur det annars så kasnke de bara skulle vara röda bilar *fniss* ja ja.... får se hur det går men denna cab kommer aldrig att byta ägare om inte någon kommer med 155,000 slantar för det är den lätt värd pga: det skick den är i mm . Mvh WoX En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
Jag tänkte bara säga att det DEFINITIVT är m3 sidokjolar på bilen ifråga och inget annat som en del påstår, har haft tre st m3 e36 så jag tror mig kunna känna igen dessa ganska bra. Beträfffande priset så tror jag det är ganska rätt om bilen är så fin som det verkar. När det gäller en bil som denna så tror jag mera på att vänta på rätt köpare än att hålla på och sänka priset, dyker nog upp nån spekulant snart när det börjar bli lite varmare. Lycka till med försäljningen iaf. Mvh Jens BMW CS # 5080 Min bil: Länk |
|
|
Har nog druckit för många pilsner ikväll :) Vid en närmare granskning så ser jag att ni faktiskt har rätt, det är inga m3 kjolar.... ha,,ha så kan det gå... Mvh Jens BMW CS # 5080 Min bil: Länk |
|
|
JN, hur känns skallen idag då? :) Länk |
|
| Jag säger bara att imorgon tisdag har denna underbara kärra en ny ägare o den e verkligen i mint condition. att den var röd spelade ingen som helst roll för bilen ser nästan ut som nylackad o jag vet vad jag pratar om jag har varit bil lackerare i snart sju år o driver egen billackering.. wox se you imorgon,,, bilen var verkligen fin värd varenda peng jag kommer att punga upp.. o det speciella med denna bil e att säljaren verkar vara en helt reko kille har verkligen fått förtroende för honom inte ofta det händer när man köper bil o bilen har fortfarande ny bils känslan kvar fast den 6 år gammal... imponerande att en bil kan se ut så efter sex år.. | |
|
Ja vi får se vad som händer? Inte hört nå från dig ??? WoX En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
Ja vad säger man ? ännu en oseriös köpare eller??? allt verkade bra men men.... tur att man kunde lösa allt trotts att köparen " Mojja " inte var så seriös som jag trodde. Nee ha re bra ni alla där ute och se upp för oseriösa köpare... TA HANDPENNING så slipper ni strul I veckan åker man RS4 =) audi men caben när de blir sol =) WoX Da happy dude En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
ja inte blir det Mojja kojja som blig ägare till pärlan iaf..... hellre använder jag den som ankare till båten WoX En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
Vad var det som hände? Mr C |
|
|
killen sa att han skulle komma på Tisadagen och allt var klar t med slantar och allt som jag trodde iaf *skratt* sedan pratades vi vid vid 13:00 han skulle åka vid 15-16:00 från Örebro trakten.. men men??? inte kom det någon mojja kojja? jag hade talat om för honom att priset var pga: att vi skulle köpa annan bil och vi var tvungna att lägg a H-penning på den. Det är lungt sa mojja oför han hade verkligen bestämt sig för min pärla... men inte dök han upp iaf. ????? men men... det löse sig iaf för oss så vi får "nog" våran bil som vi vill ha iof.... WoX Da trötter på oseriösa "köpare" testpiloter" En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
Märkligt att basunera ut nyheten på forumet om att man ska köpa vagnen och sedan skita i det. Mojja, vad säger du? Var det din kvart i rampljuset, eller hände något? MVH Robert |
|
|
Ja han är då inte på min ring lista nu iaf... *fniss* En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
sedan vet man ju inte om det hänt nå ?? men verkar knas iaf?? Men men... som sagt har en lite mera "seriös" kille på G nu iaf En gång bmw alltid BMW länk till kärran =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.