|
|
|
|---|---|
V12 Racer |
Hej! Någon som vet var man kan köpa chromade slutrör förutom hos BMW själva, med rätt storlek? och olika typer? I morron ska pärlan in på service, Då får jag förhoppningsvis veta vad mitt tickande missljud beror på! BMW-fläkten |
|
Mekonomen Micro Biltema finns ju lite överallt... |
|
|
Vad är det för fel på BMW:s slutrör? Mycket hög kvalitet, perfekt passform och troligen inte mycket dyrare än om du handlar på Biltema... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Håller med Johan, kollade runt jag också men blev positivt överraskad av att BMW's slutrör faktiskt var i samma prisklass som Micros/Mekonomens (t o m billigare i vissa fall). Dessutom får du perfekt passform! / Peter |
|
V12 Racer |
Hade tänkt något snitsigt t.ex.schnitzer som jag sett i en tidning. Det är väl OK med Micro men man kanske måste lägga lite jobb i plåtverkstan. Nån som har förslag på hemsida så man kan kolla marknaden? |
|
Hejsan! Jag kan varmt rekommendera BMW's egna slutrör. Precis som johan.B säger är det perfekt passform och fihish. Jag betalade 2x234 kr hos bmw för mina rör, är helnöjd. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Hur uppgraderar man en 318 -99 e46 Limo från enkelt till dubbelt slutrör på lättaste snyggaste sätt? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.