|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! jag är lite intresserad av denna bil som finns på autopower det är en Bmw 528i-97 17800mil cosmos svarmettalic import -2003 finns under västra götalands län i göteborg han begär 99000kr b.v.sa någon som vet nått om denna bil eller kanske kan ta en titt ått mig på den bilen (bjur på middag) om de blir ett köp av bilen. är den värd dom pengarna eller vad står dom i på ett ungefär. tacksam för alla svar. Mvh | |
|
Vet inget om bilen, men den har varit till salu länge nu. Priset har gått ner hela tiden. Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Jag tittade på den bilen i höstas då jag hade sålt min cab! Dels var den väldigt repig på vänstra bakskärmen! Och så fick jag en konstig känsla av försäljaren och bilen, så jag avstod. Meila mig gärna kan jag berätta mer |
|
| Mr_Beemer du har mail... | |
|
inga mer svar? Mvh |
|
|
you´ve got mail Har du råd att inte åka Bmw?? |
|
|
Ingen som har varit å kollat på den nyligen, ska eventuellt kanske byta bort min bil + lägga pengar i mellan mot den bilen, tacksam för svar om den kan va´ra värd 99000kr.. Mvh |
|
|
Hej! Nu ska jag inte såga bilen men jag tycker det är fel att skriva i en annons att den är i nyskick,när nu det verkar som om den t.ex nu har div repor på en skärm,fälgarna har ju dessutom vissa små lackskador också...Inte bra att skriva så då,iofs så kanske den är omlackad osv osv men det tyder på ett visst "oengagemang" från ägarens sida enligt mitt sätt och se på det hela. OBS!Jag har ingen som helst aning om vagnens skick eller ägarförhållanden i övrigt...Kan säkert vara en kanonbil..Priset som sådant är väl det inga större fel på OM nu bilen är fräsch.. Mvh Janne. |
|
|
Hej igen! någon vänlig själ som skulle kunna ta en titt på den så man vet om de är lönt att åka upp å kolla på den bilen Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.