|
|
|
|---|---|
|
Mors! Det låg nån länk uppe tidigare där man kunde kolla upp chassienummer.. Vore tacksam om någon kunde kolla detta chassienummer åt mig...alltså info om bilen.. :) BF91030JC30311 Tack på förhand! Klas | |
|
Menar du den här? Länk Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
| funkar ej...tyvärr! | |
|
Funkar utmärkt! Du knappar inte in hela chassinummret utan bara de sista sju symbolerna: JC30311 Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
slog du in dina 7 sista nuffror? dvs JC30311 /Pelle |
|
|
Verkar som min uppkoppling inte tillåter detta,. kan någon kolla & posta infon här...vore toppen! :-)) /Klas |
|
|
here you go: --- Chassis number JC30311 Vehicle code BF91 Series E36 Model M3 Body type coupe Catalog model ECE Production date 1992 / 12 Engine S50 Transmission Manual Steering Left Catalyzer YES Additional Information for Vehicle code BF91 Production FROM : 1992/11/01 TO : 1995/07/31 Engine S50 B30 Engine Oil 7.00 Liter Transmission Manual Transmission Model S5D 310Z Transmission Oil 1.20 Liter Rear Axle Oil 1.70 Liter Coolant(w/o Air Conditioner) 10.75 Liter Coolant(with Air Conditioner) 10.75 Liter Brake fluid 1.00 Liter Remarks : Engine oil content: in case of repair plus 0.75 l (oil cooler) --- /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.