|
|
|
|---|---|
|
Tjena grabbar, behöver lite hjälp me en sak. Motorn i mina backspeglar funkar inte, och jag vet inte vad det kan bero på. Jag ringde till BMW och då sa snubben att jag har ställt in spegeln i fel läge, och att jag måste korrigera det. Ok, sa jag, men efter att jag lagt på luren tänkte jag för mig själv " fan snackade han om" Så, nån som vet vad det kan bero på? | |
| Alltså, har du inget "låst läge" på själva justerarknapparna? ( nu har jag ingen E46 el. så), bara gissar att det finns ngn sorts knapp som låser lägena på speglarna så man inte är där och råkar justera om dem?? alltså bara en smågrej...jag har eg. ingen aning men det borde du ju kanske sett ;) | |
|
George: Du har ju en knapp där du väljer sida, antingen höger eller vänster spegel. du har inte råkat sätta den knappen i mittelläge? Då kommer du inte kunna styra något alls. Om du har valt sida och de fortfarade inte funkar, kolla säkringen. Eller köp M3 E46 Speglar :) Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| Kolla kablarna som går från speglarna,dom sitter vid gångjärnen vid dörren,min gjorde samma så jag racklade lite på dom där o sen hoppade de igång | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.