|
|
|
|---|---|
|
jag vann 12.5 miljoner på sverigelotten igår så nu skall jag boka nya M5 när släpps den? --- WWW.JK-RACING.SE | |
ErikNilsson |
Grattis!!!!! Varför köper du inte en i reserv också? (1 april för de av er som inte kommer ihåg) /Erik |
|
ErikNilsson; April april din dumma sill :) Jens |
|
|
Erik; Såg inte din kommentar längst ner förrän nu... :) Jens |
|
|
det är sant, jag kom nyss hem, köpte en CSl för att mildra ha begäret till i höst --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
L ska det stå --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Aprilskämt eller ej; Svaret på frågan är iallafall att Ja, du kan beställa E60 M5 nu. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
ok, ska ja köpa en till dig också bara för att du e så snäll? --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Svenskaspel kanske också tycker det är kul med 1:a april :) --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Jimboo, Ja tack :-D Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Ja nu när det är fri fart mellan Jönköping - Stockholm skulle man kanske köpa sig en sån ;-)) | |
|
hehe jag får den med dom nya däckena med utfällbara vinter dubbisar också, lyx! (om ni har sett d ännu?) --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Länk till de som jombooo snackar om: Länk Min bil: Länk /Daniel |
|
ErikNilsson |
"Tjejdäcket" måste vara årets bästa aprilskämt. Man vill gärna betala 8000:- för ett st 15" däck! Nej då bytar man nog hellre till vinterdäck själv. Det kommer att vara så bra tryck i dubbarna att de klarar att trycka upp bilen när de ska fällas ut, jomenvisst. Sedan att de bara skulle vara utvecklade av tjejer var nog ett skämt i sig. /Erik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.