|
|
|
|---|---|
|
Har varit diskussioner om Gumball ´04 ett bra tag men nu verkar det som om det rör på sig! Om det sen är rätt eller fel att "våldta" europas vägnät tål att diskuteras. Men i Sverige har man i alla fall lagen på sin sida! Länk till Aftonbladets artikel. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk | |
|
Hehe.. DU tror inte att det där är ett april-skämt då? ;) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Med tankte på att länkän går till Aftonbiadet så... :-) ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
"Anledningen till att Länsstyrelsen var tvungen att godkänna ansökan från Maximillion var att sträckningen mellan Jönköping och Stockholm är undantaget från vägtrafikförordningens föreskrifter om maximal hastighet efter en motortävling som skedde på sträckan 1953." hehe |
|
|
Låter ju troligt... :)) Länk |
|
|
Hehe, Länstyrelsen tar körtkort ifrån personer som kör 31 km/h för fort. Men att köra 320 på allmän väg är helt okej sålänge man söker tillstånd. Högst troligt :) Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Kul med April skämt.Jag har själv blivt utsatt i dag någon vänlig själ har satt in en skoj annons på min kajuta.och jag har inget lösenord för att ta bort annonsen. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Observera artikellförfattarens namn. Inger Ehjs = Inge Rejs. Nisse, Du kan maila till Janne eller Tommie så tar de bort annonsen. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| kolla vad det står i fältet längst ner om du för musmarkören över mailadressen | |
|
Kalle Jag mailade till någon vem vet jag inte men dom har tagit bort annonsen i alla fall.Tror det har ringt 100st nu på morgonen:(( ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Det där Aprilskämtet läste jag kl. 23.55, så alltså så borde det inte räkns som ett skämt =) |
|
|
Tjenare! Dra på trissor va lurad man blev. Nån som har nån bra idé på hur man kan jävlas me nån på dett bra sätt? sätta ut någons bil på blocket? kostar ju 80 spänn, är det värt det? MVH |
|
| mailto:inger.ehjs@aftonbIadet.se?Subject=Fri%20fart&Body=Är du dum eller ;-) haha | |
|
Mmm... och visserligen är ju denna tävlingen en "rikemannatävling" men att dess "arrangör" skulle heta Maxi-million, är väl nästan VÄL bra? ;-) Dock hade det varit kul att få veta om det faktikst blir en sådan körning här i år... kul att kika ju! |
|
|
Syna adressen till sidan en gång till. ;-) /Anton |
|
|
Som sagt, kolla länken en gång till så får ni förklaringen till det hela ;-) Responsen på vårt lilla skämt blev enormt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.