|
|
|
|---|---|
|
Svårt att hitta en 323 eller 328 touring till vettigt pris. Har nu sålt min gamla touring och kommer så småningom köpa en 3-serie. Har funderat på E39 men bestämt mig för att välja en billigare bil. Utbudet av 3-serie touring verkar inte vara speciellt stort och priserna ganska höga. Krav jag har är skinn och snygga fälgar. Helst M3-paket oxå. Ibland ser man någon enstaka för under 90´men sällsynt och man vill helst inte köpa en som gått mer än 15' mil. Någon som känner till någon som ska sälja eller vet någon bra site där man kan leta, blocket och här verkar ha störst utbud. //Daniel | |
|
Vad tror ni om dessa? Länk Länk Länk //Daniel |
|
|
Ingen som har någon erfarenhet av att handla E36 Touring? Någon här på forumet som köpt nyligen? //Daniel |
|
|
Frågan är om E36 Touring är billigare än E39:orna. Min erfarenhet man tar duktigt betalt för de relativt få (Touring) som finns. Jag tycker man får mer bil för pengarna på E39, men det är ju jag det. Henrik |
|
|
En mycket trevlig bil. Sålde min för några månader sedan. Den var för dyr att äga, jag bor inne i Sthlm stad. Men ha is i magen, det finns många buskar av dessa bilar. Många bra också. Jag letade länge innan jag hittade en -97 328 som gått 8500 mil. Sv-såld. Priserna kan variera ganska kraftigt. |
|
|
får man fråga hur mkt du fick för din Philip? //Daniel |
|
| 109 Kkr blev det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.