|
|
|
|---|---|
| Jag har en svart bmw M5-90b och nu är det dax att skaffa neonrör tycker jag. någon som har en bra idé på en fin färg som kan matcha bilen?? | |
Chrille_M7 |
ja tycker att du ska ha blå eller röd...:-) har du någon bild på din bil?? /Chrille |
|
Värför ska du ha neon på en m5a. Passar väl bättre på japsar än på elegant e34. Förövrigt tycker snuten inte om neon. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Neon?? Köp en Amazon eller en Ford!! Neon är för hallikar.... /Krill |
|
|
Tycker precis som commander_krill att du ska hoppa över neon på en så fin bil. Försök att hålla kvar den i orginalskick istället, Börjar bli allt för få fina M5 E34 kvar nu. :( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Är inte just blå och röd helt absolut förbjudna färger på parkeringsljus eller varselljus? Eftersom de används av utryckningsfordon! //Mvh Simon |
|
|
Xtracrispy: Rött är t.ex den enda tillåtna färgen på positionslyktorna bak (parkeringsljus). Vitt eller gult ljus framåt och rött ljus bakåt är det som gäller... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Okej tack! jo rött bakåt såklart, annars är ju alla olagliga ;) //Mvh Simon |
|
| Man tackar för alla svar man har fått... man kanske ska ta sig en funderare ändå innan man sätter på neon. vill ju inte "förstöra"en m5 som sagt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.