|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag går i tankarna att beställa en ny 330 Ci, vill ha M-pkt, men samtidigt ha bilen utan shadowline. Enligt den BMW-handlare som jag pratade med så går det inte att beställa den med M-pkt men utan shadowline. Är det ngt som vet hur de sitter monterade? Är det komplett nya lister i svart runt rutorna, eller är det någon "överklädnad" på de original i krom? Vänligen skrive en rad ni som känner till detta. MVH Tobias | |
BMW Powers |
Du får köpa nya kromade lister, det är ingen överdragsfilm på shadowlinen. De som sitter längs dörren brukar bli oanvändbara men de andra kanske du kan sälja till nån som vill ha shadowline lsiter. |
|
Jag vil tycker det är snygt med shadowline. Har själv blanke lister, men det är vel inte bryderiet värdt att byta. Är det inte mycket jobb? Har för mig att det kostar typ 6k, då troligen inkl. arbete/material.. |
|
|
Tobias: Jo de är ett dilemma de där. De är ganska kostsamt att eftermontera. Jag vet att taklisten fodrar ett special verktyg för att ta av iaf. Så att göra de själv går säkert men utan att förstöra lacken på något ställe så bör man verkligen veta vad man gör. Jag håller med dig om att "Chromeline" gör sig bra på coupen, framförallt på en mörkare metallic. Ja vet att i M-Sportpaketet så ingår shadowline, men varför de inte skulle gå att välja bort det, är för mig en gåta. Be dom att ta det som indivdual om de nu ska vara på de viset. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Hej Mattias: Jo, det går att ta bilen som individual, men efter lite samtal med säljaren så rekommenderade han nästan att inte göra det. Det är inte så stor chans att få igen pengarna, samma sade han om fullutrustning liknande lucka, tv, navi osv. Ska kolla med honom igen, försöker bara bli av med min bil. Vet dock inte när sista datum för en beställning är, vill inte ha den levererad i augusti - då blir det nog en beg. M3 istället. //Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.