|
|
|
|---|---|
|
hjälp är det någon som ge mig lite tipps ska handla turbo och turbo konvertera min bmw.. all erfaren het är väll kommen min bil: Länk | |
| Tjena! Snygg bil:) Förutom fälgarna och vingen;) Men det är ju e smaksak!!! Prova söka inlägg, finns massor att läsa! Kanske mest om m20 till e30 då.... | |
|
Vart ska du köpa grenröret ifrån? Stylingkompaniet? Annars har jag sett nån som gör sånna och sedan säljer här på forumet för typ 8000:- om jag inte missminner mig!? |
|
|
Säger bara lycka till och hoppas att den blir riktigt hårig :) Får man hoppas på ett race mellan din turbo då och Jockes M3 Turbo? MVH Johan Länk Alla i v-norrland, regga er! |
|
| kan bliett roligt race möta en m3 :P | |
| i övrigt så spanar jag runt | |
|
tycker du ska höra med avesta busarna om du vill åka fort --- WWW.JK-RACING.SE |
|
| Jocke Sahlins M3a är ingen vanlig m3 heller! Typ en bra bit över 700pållar... Men det är väl en bra målsättning att köra mot honom om man ska bygga värsting;) | |
|
kan bli svårt att köra nior bara sådär ;) --- WWW.JK-RACING.SE |
|
| Hehe, jo jag menar det;) | |
| www.JK-RACING.SE är ju inte uppe än :(( | |
|
Ahh... Menar en Jocke som bor här och inte Sahlin :D MVH Johan Länk Alla i v-norrland, regga er! |
|
| Mordifaxx eller vad det nu står: Trodde det va Jakan du menade först... men nu fattar jag vettu = ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.