|
|
|
|---|---|
|
När jag är ute och kör så är det alltid någon som kallar på polisen. Jag bor i Malmö. Var kan man köra snabbt jag tycker om att köra rally med bilen. Alltså inte bara rakt fram utan massor med svängar och sånt. När jag är ute och kör så kör jag en runda runt södra malmö sen hem igen för att byta bil, när jag sen kör iväg i min diesel så ser jag alltrid massor med poliser utanför min villa och i området. Hur är det med er? | |
|
Vill du köra snabbt så är gatan helt fel väg att köra på Gå och kör på bana iställt Det händer en jävla massa onödiga olyckor |
|
|
Samma här bor i västerås. så fort jag tar ut bilen ur garaget så har jag nån av dem som slickar en i arslet. O jag bus kör inte ens...irriterande. En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Jag kör min M3 där den bäst hör hemma: PÅ MOTORBANAN!! Kör man genom stan tar det knappt 2 minuter tills det dyker upp någon rejsputte som vill gasa vid rödljuset. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
| Jag kör inte i bostadsområden utan på landsväg. Jag utsätter ej andra för fara, så det är inte på det viset. | |
|
Tjena. Jag håller med dej KimMaarva, förstår bara inte varför dom måste ligga å slicka en i arslet helatiden.. Det händer mej varje gång jag är ute och åker med m3an. Sen att man gasar ur m3an lite ibland tycker jag att man måste göra när man har en m3a:D, Den Vrålar ju bara för gott. Mvh Jonas Min Bil: Länk |
|
| Jag torrkör min i garaget än så länge :( är typ sååååå sugen att bli klar nu... | |
|
M3 Svensson: Vi ska nog få din gamle härk igångsparkad snart ska du se och då ska vi se vad skiten går för. :D |
|
Dunlopracer |
jag kör bara på banan o strippen har dock inte haft problemet att ha snuten efter mig när jag kör.gatracing slutade jag med förra sommaren då vi ska få köra blackrace förhoppnings viss i sommar.plus dumt att utsätta andra fara o att slita på bilen man får inga vinst pengar eller tidskort bara för att man är snabb på stan. |
|
klart den behöver rastas ibland..annars mår den ju inte bra. men dem behöver ju inte hänga som hökar på en. bara för att de är en m3. En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.