AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
700

Sålt E-38:an (snyft)

m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
Jahap, då har man bara en gammal mb 300 coupe kvar då...Börjar efter några dagar utan BMW få abstinens! 740:n som jag hade var manuell och jag skulle gärna vilja ha en till sådan. Tror ni att det finns 98:or (facelift) med manuell låda att få tag på i sverige eller lär man till Tyskl. för att hitta en? /Janne
Grattis el beklagar, beror på hur man ser det......Svårt att hitta manuella överhuvetaget och sedan facelift. Kan bli svårt. Fanns en faceliftad 728i om jag inte kommer ihåg fel för ett tag sedan på bytbil. Hur lång tid tog det innan den blev såld? Har själv haft problem med att sälja min.

Ny bild 28 mars-
Länk
Det finns inga faceliftade 740i 6vxl sista årsmodellen är 1998 med M62 motorn och orginalutseende vill du ha manuell och facelift får det bli en 728i, Även 97-98års 740i 6vxl är mycket ovanliga kommer i håg en Arktissilver -98 med skinn, xenon, navi som var till salu över ett halvår 01-02 hos en Tysk BMW handlare prissänkt 50000kr till slut för den skulle bli såld den var jag sugen på.

Mvh Stephan
m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
Shit asså! Då kanske jag inte skulle sålt min då... Den tog bra många månader att sälja den. Jag hade den ute här på börsen med 20" BBS hjul på, navarraviolet va den. Det var en kompis här i Gävle som köpte den. Jag kanske måste ha automat då... Då måsta jag väl ha en skaplig budget om lådan rasar, verkar som om en hel del aut.lådor rasar. Eller en 540 då kanske...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.