|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
hahahha ja juste fan,den också, hehe ojoj vad mkt pengar ni ska ha av oss =) börjar få panik, hehe å då har man ju precis börjat med inköpen,var ska detta sluta? aja roligt blir det sen när man får gasa iaf --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Pure Performance Factory håller till i en liten håla uppe i Dalarna och drivs av de inte helt okända BMW profilerna Bäckis och BMW- Andreas om jag inte är ute o seglar helt? /Per |
|
|
då kanske denna PPF kam är den som bäckis har i sin gatbil? --- WWW.JK-RACING.SE |
|
| Schysst namn på firman tycker ja=) | |
|
tror d skulle låta bättre med bara performance factory? --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
jag har lämnat in mina kolvar på svarvning, och jag sa att han skulle ta från det djupaste i centrum och svarva en radie på 25 mm .(lika som ticcos) Men man kanske skulle ha svarvat dom plana istället för lägre komp än ~ 8,0 ? |
|
| Näää, PPF eller PURE är det som gäller. PURE står för Power Upgrade Racing Equipment :-) | |
|
Så det ska alltså läsas "Power Upgrade Racing Equipment Performance Factory" Är det för att det ska bli stora sponsordekaler månne? /Per |
|
|
Hur lättmappat är MS och kan man ta ut ~500~ med det om allt annat är dimensionerat för ~500~hk.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
| Skulle också vilja veta!! | |
|
Vi vet inte än,men visst ska de gå om man kan sprutet! |
|
| Det går, enda nackdelen är att du har ganska få lastpunkter med orginalprogram till MS(8x8). Finns dock en high-res code som ger 16x16 lastpunkter, det räcker. Nya MS AVR kommer dock att bli grymmare. Hoppas väldigt mycket på det. Torde matcha alla de absolut värsta som motec och autronic om man läser spec på det... | |
|
då låter PURE bäst --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
eller pure power --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Tyvärr namnet är redan sökt! |
|
|
Vad är det för pris på en PPF värsting kam? "kan" ni även mappa haltech? MVh Uffe |
|
|
PPF! ;) //Fredrik |
|
| Jag kan inte se bilderna, ser bara röda kryss=( | |
|
för att återgå till huvudämnet, nån som vill förklara hans dump placering? --- WWW.JK-RACING.SE |
|
| Ja, gärna det, fattar inte varför den sitter så där? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.