|
|
|
|---|---|
|
Är det ngn som köpt o monterat crome-grill pinnar (som säljes på bl a europadelar o malå) till bmw e-39?? Är dem självhäftande och hålle de länge??(om man tvättar bilen med högtryck ett antal ggr tex) Är de att rekommendera? mvh Abbe | |
|
Dom är av kromad metall eller ev. rostfritt,man klämmer fast dom på befintliga grillpinnarna och dom lär hålla lika länge som bilen. jag monterade på min för ett par månader sen och jag tycker det förhöjer utseendet, diskret och snyggt. CHS |
|
| Ok tack | |
|
Är det nån som vet om dessa finns till 7-serien E38 ?? Varken MKT eller bildelsimporten har dem ! // MM |
|
|
Kolla priset på ny kromad orginalgrill hos BMW istället! Billigare, snyggare, dessutom passar det. Köpte till Z3, 695:-, ny org grill var billigare (100 kr)! Returnerade dessutom dessa "ribbor" då passformen var helt kass. |
|
| Kromad grill finns inte som orginal till alla modeller. Jag klistrade fast mina med 2-komponent, lär sitta som berget. Angående passform så var den perfekt, du måste ha vänt dem fel eller nåt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.