|
|
|
|---|---|
|
Hej! Såg denna annons på Autopowerbörsen. Länk Vad tror ni om detta? Funderar på att ha lite kromstyling i kupén, runt växelspaksdamasken, vid fläktmunstycken mm. Är det värt pengarna, kommer det trilla bort i sommarvärmen, kommer det se billigt ut? Vad tror ni? Tacksam för svar! | |
|
Hallick X-trem... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Tjena! Nja... tveksam till detta. Å andra sidan är det ju så pass billigt att det kan vara värt ett försök. Detta förutsatt att det går smidigt att ta bort igen utan spår av det. /Matte |
|
bmwdr |
Usch nä.. Jo kanske i normal utsträckning.. Tycker om crome i motor rummet...! men som sagt Hallic stuk.. varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
|
deejaywasp: Ja, på utsidan av bilen skulle det se förjämmerligt ut, milt uttryckt. Men jag tänkte närmast på invändigt bruk, som jag skrev längre upp. Runt t.ex växelspaksdamasken. Till detta finns det ju färdiga kromade ramar, men de är svindyra. Detta är ju kanske ett billigt bra(?) alternativ. maobse: Varför tveksamheten? Jo det är ju väldigt billigt om man jämför med vad man skulle få betala för färdiga satser. Antar att det inte kan vara så stora problem att få bort det. Skulle det bli limrester kvar går det ju att använda ren bensin eller aceton lite försiktigt. Fler tankar och ideér? Mvh Carl |
|
| Pimp of the year | |
bmwdr |
Instämmer.. varför ha tak på bilen när det finns bilar utan?! ;) |
|
Men va är det med er? Ingen som gillar krom i INREDNINGEN? Det skall inte användas utanpå bilen, utan inuti. Där kan det väl inte se så farligt ut? Skall användas med måtta såklart annars ser det fult ut. Tydligen bara jag och powerkjell som tycker att krom inuti bilen ser bra ut... |
|
|
Det där var groteskt! Jag vet EN bil där krom ser bra ut i inredningen, och det är BMW Z3. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Såg en zigenarfamilj (stavning?) som hade sådant på sin svarta Mercedes E-klass för en vecka sedan. Inget skämt och inga fördomar mot zigenare, men det passade in på något sätt. Hade det suttit några andra människor i bilen så hade jag förmodligen inte tyckt samma sak. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.