|
|
|
|---|---|
|
Hej (har för mig att det ska finnas nån tråd om det redan men jag hittar tvärr inte den) Iallafall är det nån som har nångon erfarenhet om att programera om sin SMG I så att det växlar fortare..? Samt vad det kostar å vilka som KAN göra det? Väldigt tacksam för svar! ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* | |
cane |
Vore intressant, det står faktiskt i min instruktionsbok att den kan programmeras om för kvickare växling för race körning... men har aldrig hört om någon som kan göra det, i vart fall inte i sverige. Skulle tro att man får budgetera in kopplingsbyten med tätare intervall, samt acceptera ryckigare växling. |
|
Ja men det är det värt! Man går ju ändå igenom det inför varje säsong =) ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
...intressant tråd som dog innan nån kommit med nått svar... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
Bmw ludde |
Ring bmw, köhler och hör ? |
|
Köhler i Ullared löser inte det..Jag frågade honom när jag var där förr året.. Och dom auktoriserade BMW verskstäderna runtomkring mig (södra Sverige) klarar inte det... ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
OFF TOPIC. Mickqe: Var det inte din bil som var med i Bilsport för några nummer sedan ? Har nog aldrig sett den färgen på en M3´a innan.. Mvh Jimmy |
|
|
Jimmy> Japp det stämmer..Den va med där.Jo den är lite ovanlig..Vad jag vet så rullar det en M3, en 320 och en 318 i Sverige..Men det finns säkert fler.. Lite kul falktiskt när bilsport ringde å ville komma och fota.. Och givetvis ringde dom när man hade plockat isär den som mest..Men dom fick lugna sig två veckor så att jag han skruva ihop det mesta iallfall =) ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.