|
|
|
|---|---|
Frittz |
Är det någon av alla BMW freaks här som vet om det finns kolfiber inredning / lister till E39 modellen ?? Har sett Titan, aluminium och den traditionella regnskogen som jag kör om kring i idag ....Men hittills har jag inte sett någon med sportig kolfiber !! // Frittez |
|
jag har graffiti heller nåt i min, är ganska lik avatgarde listerna på mb... =) har shadow line paket på min. |
|
Frittz |
Okej Är det orginal eller har du specielbeställt det från någon ? Jag letar febrilt efter just kolfiber till min. Har kolfiber display kring mätarna och gearplate... nu vill jag gärna ha det som på listerna också. Frittez "It's easier to gain a pardon than a permission" |
|
Hej! Det finns en variant som kallas "Graphite" vilken är det som andra kallar kolfiber. Finns som original tillbehör. Jag har den i min E39'a. |
|
|
Frittz!!! Ja tycker de passar alldeless utmärkt med regnskog till dig, du e ju GUBBE!!! |
|
Frittz |
Stort tack Commander Krill ;-) Jag skall genast bege mig till BMW Solna och beställa !! - Sant Busen , så sant...gammal som gatan ...Men man jag gör allt för att dölja det ... Lite kolfiber och ett par skön fälgar kan göra under ;-) Frittez "It's easier to gain a pardon than a permission" |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Å andra sidan är det lätt att köpa kolfiberväv om lägga på befintliga lister. Limma med expoxy och slipa plus lack = kolfiberlook. Fördelen är att du kan välja mönster själv, då det finns risk för att det du redan har kan skilja sig från det som BMW har. Om nu det inte är original (dvs det du har). Vid tillverkning av knivhandtag blir det fräckt. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.