|
|
|
|---|---|
|
Nån som har koll på om det finns lösa? Har ett par länkarmar över. PS. Vet att det inte finns hos BMW | |
|
Motornord har lösa spindelleder som de påstår ska passa alla e36or. Länk / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
det finns inte lösa spindelleder! du måste byta hela bärarmen! Dom på motornord passar alla e36:or utan m3! Har egen erfarenhet av detta!! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
PWM3 < Har bytt hela armarna redan. Men jag letar efter nya leder till dom gamla. Måste ju finnas nånstans tycker man. |
|
|
Jag ska inte envisas nu, men på min gamla 325 E30 sprack gummidamaskerna på de yttre spindellederna. Ja då byter vi spindellederna, dådå. Nej! sa de på BMW, du måste byta HELA bärarmen. Icke sa nicke, jag beställde nya spindelleder från motornord, sen anlitade jag en däckhandlare/bilmek, han bytte de. Han sa att de gamla s.lederna satt fast hårt som f*nken, men till slut lossnade dom. Fast jag vet inte hur det är på M3 E36. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
/// M3 Frazze < Det är en annan led på M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.