|
|
|
|---|---|
|
Den går sämre ju närmre arbetstempratur den kommer och till slut så stannar den. Gasar man till så kommer den tillbaks på alla cyl,men så fört man står på tomgång så är det kört! Jag trodde det var fukt först eftersom den har stått i vinterförvaring men den går igång när den blivit kall. Tack på förhand | |
|
kolla om nån spole lägger av när den blir varm. kan va så att när den blir varm så tappar den/dom effekten. |
|
|
Finns bara EN spole på 3.6!!!!Har dock inga uppslag till felsökning... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| Hade likadant på min Förra M5 som var en 3,6l, det var rotorn som var slut, otroligt nog. Men titta på den, så kanske det fixar sig. Man ser ju rätt snabbt vilket skick den är i. | |
| Kan tillägga att mitt problem också uppenbarade sig efter vintern då den stått. Trodde också det var fukt som försvinner, men så ikke:) | |
|
Då är jag inte ensam då i alla fall! Min gick också klockrent när jag ställde in den! "Vi kan väl höras på den här tråden", när någon har löst problemet!? |
|
|
Mitt problem löste sig med rotorn, så kolla den, detta var för 1,5år sedan. |
|
|
AHAH.. !! Det ska jag kolla upp! Jag hör av mig igen.. tack !! |
|
|
Det var lite oxid men ytorna var inte allt för dåliga,har nu sprutat på 5-56. Den går och nyser när den är kall.Och när motorn blivit varm så får jag ej igång den."Den baktänder"! Jag måste ta mig till BMW och införskaffa mig lite tänddelar. "Men jag är fortfarande öppen för förslag" |
|
|
Hej på er alla inblandande i denna tråd! Nu är jag glad igen.Var in till BMW och köpte ny fördelare och rotor och vipps så går "hon som en BMW igen" Tack för hjälpen Grabbar! |
|
| Told ya.....:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.