|
|
|
|---|---|
|
Noen som vet hvor i gøteborg eller nærme strømstad man kan få tak i vindskjerm(windshot) til bmw e36 cab Länk | |
|
Jag skulle köra till närmast återförsäljare och handla en, strax under 4kSEK kostar den. Väl värt pengarna då komforten ökar extremt mycket. Du åker lätt 120-130 isället för max 70 utan. Ring och kolla först att de har en inne, kanske inte så vanligt hos en mindre återförsäljare nuförtiden. |
|
| jeg har en fra før, men den klarte jeg og ødelegget, og her borte koster en slik en 5 000 kroner(Norge), i danmark så jeg de kostet 2200, koster de virkelig så mye som 4000 sek? | |
|
Jag köpte min på BMW för det priset har jag bestämt för mig. Det var 3 år sedan så minnet är lite svagt ;) Det finns säkert billigare kopior men jag var nöjd med price-performace iallfall. Det kommer upp en och annan på BMWBörsen ibland, varför inte kolla, beggade brukar en orginal gå för 2-2.5kSEK har jag sett. Det är ju inte så mycket slitage utom om man haft det itryckt i bagaget länge. |
|
|
Jag har såna här på min e36-cabbe: Länk Funkar kanonbra, de är lika effektiva som den andra varianten men de ockuperar inte baksätet. Beställs från bilmodehuset i malmö Länk kostar 1800:-. Här är direktlänken: Länk scrolla ner till BMW E30/E36 cab, de passar både E30 och E36-cab. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
| den var jo genial, funker den like bra ? | |
|
Jag har iofs inte provat med den "heltäckande" varianten i högre farter, men jag åker bekvämt i 140-150 km/h med de vindskydd jag har. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Är inte helt övertygad att de som är separata funkar lika bra, men jag kan ha fel. Man behöver ju inte ha vindskyddet i bagaget utan kan ha det i nedfällt läge då det inte används. Blir då lite svårt att sitta i baksätet ;) |
|
|
Inte för att det har så mycket med funktionen att göra men jag tycker inte att den varianten var särskilt vacker. Helst av allt skulle jag slippa min "vanliga" variant också... Länk |
|
|
Jag är däremot övertygad om att de separata funkar lika bra. Men jag kan också ha fel... =) / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
nei jeg har og mine tvil om at de funker like bra, kan ikke forstå hvordan de skal det. i motsetning til deg, mener jeg at en cab med taket av er MYE penere når man har på vindskjermen. |
|
|
MrControl: Nå har jeg iof ingen cab. Men, skal du kjøpe hos bmw-forhandler som er nærmest Norge er det BMW i Uddevalla som gjelder. Länk "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
cane |
Jag har båda varianter till min bil, de separata fungerar ganska mycket sämre faktiskt. Men, har inget val då jag behöver använda baksätet. Antar att jag skulle kunna tänka mig att sälja den stora varianten för 2000 plus frakt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.