|
|
|
|---|---|
|
Min Stereo till bilen blir asa varm. Man bränner sig på den. Har den inkopplad med transformator på rummet för att utforska den (bilen är inte klar). Och om man känner på baksidan och sidan så bränner man faan sig på den. SKa det vara så? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! | |
Robsarve |
Vad har du kopplat till den och hur? (Varm skall den bli, men det finns gränser...) tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Min blir också skit varm på vänster sidan? Har en Nicama.. Luktade bränt om bilen dom första timmarna... Antar att det ska vara så... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Min blir varm på vänstra sidan och på baksidan. Inte luktar det brännt men om man tar där så bränns det på fingrarna:( Och nu ligger den på en bänk och drivs av en transformator som gör om 230V - 13,8V. Är bara orolig. Har en JVC KD-LH3101. _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Alla min Sony stereos jag ägt (3st) har blivit riktigt varma, ska vara så! Dock luktar det inte bränt ;) //Mvh Simon |
|
Robsarve |
Antagligen är det som det skall, det är där bak trissorna till den ibyggda effekten sitter och de skall ju bli varma... Kontrollera att du inte kopplat in för många högtalare på den bara... tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.