|
|
|
|---|---|
|
Har alla fått mailet som jag skickade ut ang Z-träffen i Växjö i slutet av april?! Isf skulle jag också vilja att du svarar mig med vilka som kommer med dig i bilen, så jag vet hur många som kommer till stället där vi ska fika lite, beroende på plats MVH Fidde 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" | |
|
yatooil: Jag har varit borta från Forumet ett tag. Saknar därför info om denna träff, kan Du maila över?? /Caspar |
|
|
Någon ytterligare... 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Hur många är anmälda hittills? /Andreas _____ Länk |
|
|
yatooil: Lägg upp info om träffen här: Länk ! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Omkring 15 bilar, med 2 i varje bil! 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Jag har råkat radera mailet... men ville meddela att jag och en passagerare kommer! Skulle du vilja maila mig igen så jag vet var i växjö jag ska köra! Tack! Mvh Niclas |
|
|
Jag har mailat dig. elmssonhotmail.com 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Är det svårt att hitta? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Nej det ska inte vara så svårt att hitta. Det är skyltat om du kommer ifrån Halmstadshållet. Svänger av motorvägen och kör mot Oskarshamn och därefter svänger du av mot Hovshaga, sen är det skyltat 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
BoZton Grodan |
Finns här några fler tokiga skåningar än jag ??? -Som ska till Växjö på Lördag? -Eller som kansske är intresserade av att lokala strapatser? Skriv eller Maila till mig så kan vi kanske ses & samfräsa upp i smålandsskogen* // David // BoZton Grodan |
|
Jag bor i Malmö... kör gärna ihop! //Niclas |
|
|
Jag har tyvärr fått förhinder som jag inte kan ignorera :( Men jag kommer nästa gång det är dags! Ha så kul idag och hoppas att det inte regnar /Andreas _____ Länk |
|
BoZton Grodan |
Vill passa på att Tacka Fredrik för en fint arangerad träff och alla mer eller mindre tokiga som dök upp* *Själv körde jag Grodan nedcabbad hem till skåne, så jag tillhör kanske de mer tokiga* BoZton Grodan // David |
| Det blev en jattetrevlig träff med bra o fins väder. Tack Fredrik 19" för ett KANONengagemang. TopazBlå Götet | |
BoZton Grodan |
Någon kul filur med bilder från Z-träffen i växjö som har lust att skicka några bilder ?? // David |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.