|
|
|
|---|---|
|
Länk En ägare, 1.800mil. Sportstolar i skinn, ACC, komfortpaket m.m Vad skulle ni ge för den, 270k bra pris eller för mycket? | |
|
Jag skulle tro att den biljen säljs för ca 250-255 kkr. Ovanligt med det låga miltalet. Samma som min hade :) Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| Jag tror att det skulle vara svårt att få ner den p.g.a låga milen. Aja, den är allafall såld nu, hann inte med :D | |
|
ok. Jag tyckte nog att fälgarna och den där gräsliga vingen var de största minusen. Kunde vara kul o få veta vad den blev såld för. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Ja synd med en sådan vinge! kan man få bort en sådan vinge utan att lacka luckan bak? Eller är den skruvad? mvh kristian |
|
|
De brukar iregel vara skruvade rakt igenom bagagen. Trist men sant. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| Wendtan: går det bra att maila dig och ställa en fråga? | |
|
Självklart får du det. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Det löste sig, tack ändå. Vad sägs om denna 330ci, bra pris eller öververderad? Länk |
|
|
För en så välutr bil så är priset iaf i rätt härad. Försök få ner den 15-20 kkr och kolla historiken stenhårt, samt något form av test, typ m-test. Beställaren av bilen har inte lämnat många rutor tomma på utr listan. Inte ofta man ser sådana bilar. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
| jag hör av en del att ett m-test inte avslöjar mer än vanlig besktning. Värt att göra en sådan kontroll? | |
|
Vad sägs om denna? Importerad 330Ci -02, 4.500mil, sportstolar i helläder, HK stereon elglastaklucka, m-paketet, klima med 18tum. Vad går en sån bil ungefär på? |
|
|
Dessa finns i Powerbörsen...skiljer en hel del i pris... Länk Länk Men min gissning är ca 300' för den du nämner. / Joakim Länk |
|
| aa, men den andra var ju svensksåld, och något öververderad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.