AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
842

///M emblem bak eller inte?

Har ni på ///M emblemet på bakluckan eller inte? Funderar på å ta bort mitt emblem.. tycker det er snyggare utan, og man trenger ikke skylta med at det er en M-bil tycker jag.. Hva tycker ni?

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Håller fullständigt med, men mitt M-emblen sitter försäkt.. :-(

Fick idag upp en Z3 2,8a med M emblem bak och M-gälar bredvid mig.. blev bara tvungen att demonstrera skillnaden på en riktig... med bakhjulen... :-)

/Caspar
har man svart bil så är den i kolfiber väldigt snygg
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Ja vilken bra idé, bort med märket så syns det inte att det är en M??? Vad tänkte du göra med de 4 rören där bak då? Tejpa över dem kanske =)

Z MMM Coupe
Fjantigt att försöka visa att man har en M om man inte har det.
Prisskillnaden är väl inte så jävla stor ändå...

typ 50 00:-

bensinpengar va fasen ;)

19" :-)

VD med R&D

"M ROADSTER"
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Jag förstår inte varför man inte kan ha sitt M kvar där bak, det är ju ändå en M-bil och alla som vet något om BMW ser ändå skillnaden!
Ni som tagit bort era M där bak, tar ni bort dem på sido gälarna och på fälgarna också?

Visst kan jag väl på sätt och vis hålla med om att bilen kanske blir lite mer Clean utan men då ska nog bakrutetorkaren bort också.

Z3c 4 ever: M-emblem i kolfiber!? Är det något du sett på E-bay eller?? Pris?

/Z3MPOWER
Richard: har inte jag mailat länken om den till dig tidigare?
Ge
639
George.K
330ci - 02
Jag tycker så här: Är det en M bil så ska märket sitta kvar, är det inte det, då är det bara larvigt o dra dit ett M märke i bak!
På Mcoupén tycker jag det gör en hel del för symmetrin och estetiken när M- märket tas bort. För min del behöver jag inte visa upp något M-märke, en entusiast ser direkt att det är en M- bil iallafall.

Jag säger som Roger Moore i Cannonball Run. "Why advertise?"

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
För min del tycker jag att fråvaron av M-emblemet bak gör sitt både för symmetrin och estetiken. Har inget behov av att visa upp min bil och en entusiast ser ändå direkt att bilen är en M- modell.

Säger som Roger Moore i Cannonball Run. "Why Advertise?"

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.