|
|
|
|---|---|
|
startade entligen bimmern idag.. men trög startad å sen när jag stängde av å skulle starta igen hade den surat ner sig.. vad e fel?? vet ej hur mycket den laddar eller något sånt.. de som e gjort adapter melan org gren å turbo (940 turbo) saab 9000ic å bmw 530 lmm å spridare lambda från bmw 525.. tryck klockan är på 3.0bar.. nya filter nya oljor å pakningar.. ej kompsänkt.. varför surar den igen.. måste ha igång den till ellmia.. Iron M/// | |
|
Säkert nåt med LMM o spridarna får för mkt soppa kanske det finns en annan tråd som verka handla om samma sak Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i |
|
|
någon som varit ut för samma sak???? beror de på bränsle klockan eller ärd e bara ren otur att den surar igen?? startade fint som fan efter några försök.. hade toma ledningar så de tog lite tid.. men när bensinen kom startade den med en gång... hjälp..... vill inte ha den i garaget längre.. bilder kommer me Iron M/// |
|
| Antar att du inte flyttat över kretskortet från 325 LMM till 530 LMM?? Det lär du iaf göra. annars fungerar det inte alls. | |
|
nu har jag fått den å funka.. vart bara första gångs problem.. funkar fint som fan.. ska bara mäta på lämbdan nu.. Iron M/// |
|
|
Vad var det som bråkade då? RWD? Ja tack! Att styla en Volvo är som att sminka en gris. |
|
|
Iron m///: `HUr ser din 320 ut? måste titta lite extra på den.. för jag förmodar att den kommer rastas runt atollen samt lite ute vid torsvik den 9:e?;).. Mvh //uffe |
|
|
vet inte var de var som bråkade med mig... fast får inga bra värden när jag mäter lambdan.. den hoppar mellan 0 å 9 typ.. e svårt å läsa av denn bilder kommer snart.. å den rastas över allt Iron M/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.