|
|
|
|---|---|
|
Tänkte montera vita blinkers till min 728-96 Var ska man köpa ifrån och vad ska man ge för ett set(fram,sida och bak) jag såg att en kille säljer ett komplett set här på autopower för 3200:-.Är det någon som har erfarenhet av dessa och om det är en seriös person som inte bara skickar tomburkar i ett paket och snor ens pengar? Eller finns det andra ställen att köpa på till bra priser? Länk Beemer-Long Living Legends | |
Scheckheft |
Hej Hova.com har haft både fram och bak. BMW har själva.M-style har också, liksom Europadelar.se. Ring för prisuppgift. Om annonsen kan jag inte säga något. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
BMW själva tar ca 2800:- för bakljus glas (övriga ligger också där +/- 100:-). Med en tillfällig 20% BMWCS rabatt på BMW-Solna ger detta ett pris på ca 2200:-. Ser ut att vara INPRO prylar som han säljer i annonsen. Ring och kolla med honom. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Hej. Jag betalade 3200 kr från www.bildelsimporten.se Mycket bra att ha och göra med.... Skit snygga glas också, det ska ju vara diamant glaset... eller hur!? BMW WROOOM |
|
|
Köpte kit med vita fram, kristall bak å angle eys.. allt för ett bra pris. Fråga efter lite rabat så får du det :) Länk |
|
|
dr.wålm: Några bilder på angeleyes? Var det svårt att montera? Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
Soki: "Razvan hjälper Dig om du har frågor angående Angel Eyes"........står det i deras hemsida. /Lazze Länk |
|
|
Jag har ännu inte monterat dom.. ska nog göra det i helgen då 20" ska på :) Ska se till att ta lite bilder! |
|
|
Hjälp vilka priser dom hade på sido blinkers...!! Tror jag betalade en dryg hundring/st för BMW original vita... Och vad hände 10/98, 800 spänn!!!?? |
|
| Men paket priset är ju inte så farligt eller.. 3490:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.