|
|
|
|---|---|
NOLL7NOLL |
Eftersom jag är på väg att åka ner till tyskland innan sommaren och hämta en Alpina B3 S kom någon med förslaget att åka till Luxenburg istället eftersom det är billgare där. Är det någon här som har de erfarenheterna eller som vet ntg om att hämta bil där kontra Tyskland. Utbudet är ju sämre verkar det som. Och samtidigt, är det ngn som har tips på var man kan hitta annonser på bilar i luxenburg förutom mobile.de |
|
Länk finns t ex. /Simon |
|
NOLL7NOLL |
Tackar.... utbudet var sisådär med alpinor .....0 st :) |
| Tänk på att det är rätt få tillverkade. Är du ute efter coupen så är det väl bara kanske totalt max ett tio tal ute på marknaden eller något i hela europa? Att det ska drälla av dessa bilar i luxenburg verkar lite långsökt :) | |
NOLL7NOLL |
Lite långsökt men man ska kolla alla vägar innan man väljer. Då vet jag i alla fall det. Så då får jag rikta fokus mot tyskland. Som du säger, ett tiotal finns det som max, men det räcker, jag ska bara ha en. :) |
| Gäller bara att det finns en som uppfyller alla krav på skick och dokumentation. Då kanske vi är nere på 5 objekt. Sen ska det vara rätt pris. Då kanske det finns 3 :) Underbar bil, lyckat till! | |
| Det finns en Alpina cab till salu i Sollefteå.Jag är inte hemma på dessa bilar men jag kollade och enl.vägverket så var det en sådan.Det är en 3 serie bil cab 250 hkr.ser ganska fin ut. | |
NOLL7NOLL |
måste vara en E36... Letar E46 Acey: tack det behövs |
|
Den här finns tydligen i Huskvarna: Länk Mvh |
|
|
Hej, Jag bor här i nere Lux. Eftersom landet är litet finns naturligtvis inte samma utbud. Gå in och kolla på luxauto.lu t ex så kanske du hittar något. Tror tyvärr inte att Alpinautbudet här nere är något vidare. Har aldrig sett någon. |
|
|
Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk HÄR KAN DU HITA DET MESTA |
|
|
IHF: Kan du inte skriva med små bokstäver, har läst några av dina inlägg nu och börjar störa mig lite ;) stora bokstäver betyder att man skriker. Och för att återknyta till tråden så frågade trådskaparen om annonsplatser förutom mobile.de |
|
|
IHF Sen skulle ju trådstartaren köpa en e-46'a , inte en e-36'a..... = ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.