|
|
|
|---|---|
|
Har införskaffat mig modellbeteckning som ska klistras fast på den just nu rena bakluckan: Länk Är det någon som har koll på eller vill mäta var exakt modellbeteckningen samt i:et sitter? k r y p t o n i t e n . s e Länk | |
|
Länk Mvh Kristian |
|
|
Tackar :) Är det förresten samma mått som gäller alla modeller? Undrar eftersom det är en E36:a i instruktionen och min kärra är en E30. k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
|
Nu blev jag också intresserad... På bilderna är det ju en e46 till och med... Har ju inget sådant "hörn" att mäta från på min e36... Någon som vill förklara närmare? mvh Sahlin |
|
|
Ingen som vet? Annars får jag väl smyga runt bland parkeringarna och gå till attack med måttband på någon ovetande E30-ägares pärla. ;) k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
|
kryptonit: Jag vet att frågan förekommit förut. Svaret kanske finns i nåt gammalt inlägg. Ska passa på att fråga dig vad nya 325-siffror kostar? mvh |
|
|
Jag har också för mig att jag sett det tidigare. sökte på "modellbeteckning" samt "emblem" innan jag skapade tråden. (Fast emblem blev lite för många resultat för att orka gå igenom) Det kostade mellan 200 och 300 har jag för mig (siffrorna + i:et). Köpte diverse annat samtidigt. Skriver ett nytt svar när jag kollat exakt vad det gick på. Angående siffrorna valde jag att beställa 316i till min 320 som har en lite uppskrämd 325-motor under huven. Priset lär dock vara samma. k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
|
Hehe, ja man kanske skulle mörka effekten och köpa 316-siffror istället. =) |
|
|
Exakt pris var 177 för siffrorna och 69 för i:et k r y p t o n i t e n . s e Länk |
|
|
Tänkte slänga på emblem på min gamla 318is så jag klurar oxo på hur man ska måtta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.