AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.801

e46 bussniess cd, kod ?

Apo
Behövs det en kod till e46 bussniess cd spelaren? hade nämligen tänkt att starta med stereo bygget och nu undrar jag om det behövs någon kod efter jag har kopplat bort den ett tag..

står nämligen ingenting i manualen till stereon, och har ej heller fått någon kod.
Länk

e46 AND kod

Sök först, fråga sen, Bitte!
Länk
Apo
ända tråden jag hittar när jag söker på e46 and kod är denna tråd.

sedan tänkte jag att det borde vel stå i manaulen att man behöver kod om det så behövs... vet dock att vissa bmw stereor kräver kod...

tacksam för svar, från en som kan svara..
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Det skall finnas en liten lapp med koden till stereon.
Normalt brukar den ligga i en liten plastficka, som tejpas fast på insidan av instruktionsboken till radion.

Om du saknar denna lapp med kod måste du låta BMW ta fram koden åt dig.
Brukar kosta några hundra.

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Behövs väl ingen kod till stereon i e46 business cd? Med vilka knappar skulle man trycka in en sån?
Snälla nån. Om du inte kan använda en sökfunktion så föreslår jag en Kurs typ Hur man använder Internet.

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Länk
Apo
hittade svar när man körde "e46 AND kod" i sökmotorn, men när jag körde "e46 and kod" så fick jag fram enbart dennna tråd? bugg i sökmotorn?
Apo: Skriv "E46 AND kod" MED STORA BOKSTÄVER TILL "AND"

och berätta för mig vad du hittar. Skriver du en tråd, dvs denna så föreslår jag som ovan, en kurs.

Länk
wendtan: Du behöver ju inte idiot-förklara stackaren för att han inte förstog att operatorerna till sökmotorn var case-sensitive (det står ingenstans på söksidan). Sen så är ju inte syntaxen till sök-motorn här på forumet speciellt intuitiv jämfört med t.ex googles syntax
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.